Riješeno

Moj A1 - Poslovni

  • 19 December 2019
  • 5 odgovora
  • 330 pregleda

Poslovni sam korisnik i do nedavno sam mogao preko moje A1 aplikacije i web portala uređivati i pregledavati sve linije koje smo imali.
Sada kada pregledavam i preko web portala i moj A1 aplikacije više nema te opciju.

Sada piše samo “Na ovoj liniji nema privatno platežne odgovornosti te se račun kreiran na trošak kompanije”.

Zanima me zašto je ovo A1 ukinuo i postoji li mogućnost da administrator linije pregledava troškove svojih linija…

 

lp,

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 20 December 2019, 14:55

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 3
Bedž +3

@FujiiX  Ova funkcionalnost nije ukinuta. Javi nam se OVDJE s podacima za detaljniju provjeru :)

Razina korisnika 3
Bedž +3

@FujiiX Proslijedila sam zahtjev za provjerom poteškoće koju si nam prijavio s Moj A1 aplikacijom, sigurna sam da će to biti brzo riješeno. Također, poslala sam tvom prodajnom predstavniku zahtjev za kontaktom pa možeš očekivati njegov poziv ubrzo :relaxed:

@FujiiX Proslijedila sam zahtjev za provjerom poteškoće koju si nam prijavio s Moj A1 aplikacijom, sigurna sam da će to biti brzo riješeno. Također, poslala sam tvom prodajnom predstavniku zahtjev za kontaktom pa možeš očekivati njegov poziv ubrzo :relaxed:

 

Ostvario sam kontakt upravo sa 7 različite osobe od prodaje do tehničke podrške i nitko ne može dati podatak zašto se to događa odnedavno na A1 aplikaciji.

Evo sad stavljam screenshot kako to upravo izgleda, a ovdje su uvijek uredno bili izlistani prethodno izdani računi te tekući.
 

Meni ovako izgleda kao da su mi poništili master prava koje sam imao na istoj liniji.
Molim pomoć oko ovoga, jer na telefonu nije moguće dobiti osobu koja razumije ovaj problem :)
I molim moderatora da odznači ovaj post jer problem nije riješen!

 

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@FujiiX kolege su nam javili da bi samo trebao sa potvrđene e-mail adrese zatražiti uključenje master prava. E-mail adresa za slanje zahtjeva je svezaposao@a1.hr . 

@FujiiX kolege su nam javili da bi samo trebao sa potvrđene e-mail adrese zatražiti uključenje master prava. E-mail adresa za slanje zahtjeva je svezaposao@a1.hr . 


Hvala na odgovoru, upravo poslano!

 

Odgovori