Riješeno

Moj A1 aplikacija - Račun krivi poziv na broj primatelja

  • 5 January 2022
  • 2 odgovora
  • 553 pregleda

Pozdrav, danas sam dobio račun u aplikaciji (android) i na skinutom pdf racunu pise poziv na broj primatelja koji zavrsava sa 202112, isto tako mi izbaci u bankimg aplikaciji (erste) kad ucitam varkod sa psf racuna.

Kad ucitam/skeniram barkod koji skinem/spremim preko aplikacije onda ucita 202201.

Onaj prvi dio broja je isti, sad ne znam da li je tako kod svih racuna (ovo mi je prvi racun) ili je do aplikacije. Ali eto zabiljezite negdje da isprave gresku u aplikaciji pogotovo za ljude koji placaju na taj nacin

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 8 January 2022, 22:58

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 2

Razina korisnika 3
Bedž +3

@zviznemte kod poziva na broj postoji nepromjenjivi i promjenjivi dio. Prvi dio su znamenke prije povlake koje su jedinstvene i vezane uz šifru korisnika te se taj podatak ne mijenja. Drugi dio su znamenke iza povlake koje su oznaka mjeseca na koji se račun odnosi. Tako, primjerice, 202112 ukazuje na račun za prosinac 2021. godine. Za siječanj 2022., te znamenke bit će 202201. Taj dio poziva na broj je manje važan jer se od svake uplate zatvara najstarije otvoreno dugovanje. Svakako bismo htjeli dodatno provjeriti situaciju koju navodiš pa ti predlažem da nam se javiš OVDJE sa svojim podacima. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @zviznemte,

vidljivost uplate možeš provjeriti u Moj A1 aplikaciji i na Moj A1 portalu, a ako si Tomato korisnik na Moj Tomato aplikaciji.

Ako je plaćeno po krivom pozivu na broj uplata vrlo vjerojatno neće biti vidljiva.

Ukoliko uplata ne bude vidljiva nakon 5 dana možeš poslati potvrdu uplate e-mailom ovisno koji si segment korisnika: