Kvaliteta usluge

  • 1 June 2018
  • 9 odgovora
  • 510 pregleda

Da , VIP je postao živa katastrofa, već više od 15 dana nemam niti telefon , niti fiksnu niti TV , čeka se odobrenje od T-coma za novu paricu , pa 1979 bi brže dobio liniju od HPT-a , davno sam zaboravio kako se igra "povkareni telefon" i eto VIP me podsjetio

Odgovora 9

Razina korisnika 3
Bok Kajzerflajs,

oprosti nam radi čekanja no, nažalost, nemamo utjecaja na veleprodajne rokove vlasnika infrastrukture. Uvijek ti možemo ponuditi drukčiji oblik usluge koji bi odmah bio aktivan - npr. Homebox.
Bok Ivana, radi se o tome da je ne čekam neku novu liniju , 4 godine sam na VIP-u ali mi ne radi , jednostavno je jedan dan ( prije 20 dana ) sve nestalo , i sada svaki dan zovem i pišem mail-ove kada ću dobiti natrag uslugu koju plaćam. E to nema veze sa veleprodajnim rokovima. To ima veze sa poslovnošću firme i odnosom prema starim postojećim potoršačima/kupcima.
Možda nisam bio dovoljno precizan u prvom komentaru. Nije sve doduše tako crno ima i pozitive , npr istekao mi prije par dana Ugovor sa VIP-om pa sada mogu tražiti kvalitetnijeg operatera.
Razina korisnika 3
Kajzerflajs, možeš li mi poslati u INBOX detalje pa da provjerim dodatno što se tu točno događa?

Hvala ti.
Općenito su se srozali s kvalitetom usluge, homebox je katastrofa, pokrivenost signalom slab, SZK pojma nema. Preveliki su zalogaj uzeli....
Veseli me šta za 4.5 dana odlazim u drugu mrežu. Ovo je bahatost nad bahatosti.
Razina korisnika 1
Bedž +2
Pozdrav @gionechetti, izbor mreže je svakako tvoja osobna odluka, ali prije takve promjene, voljeli bismo znati razlog zbog kojega te to veseli? Možda postoji rješenje na temelju kojeg promijeniš mišljenje.
Korisnik sam i mobilnih linija i homebox A1. Već neko vrijeme signal u Fužinama (28 km od Rijeke, 120 km od Zagreba) je katastrofa. I sad sam se jedva uključila. Fužine nisu baš neko izolirano mjesto za izgovor, ali usluga je trenutno vrlo loša za cijenu koju dobivam na računu. Da li se može nešto napraviti s obzirom na naplaćene usluge?

Nazalost, i ja se moram prikljuciti nezadovoljnim korisnicima A1 usluge.

Imam opticki kabel i sve instalacije. Presao sam na A1,internet,telefon i tv. Godinu dana sve radilo i onda odjednom nema interneta,brzina varira 0-5 Mb/s. Zvao sam da mi se otkloni kvar,kazu problem je u ruteru. Nakon ca 4 dana dosao tehnicar,montirao neki polovni ruter i brzo otisao. Telefon ne radi, internet nisam imao jer je prijavljen na neko drugo ime i lozinku. Ponovo zovem da mi se to rijesi, da rijesili su tako sto je promijenjeno ime rutera i lozinka.

Zakljucak : internet radi sa brzinom 5Mb/s , telefona jos uvijek nemam. Sluzba za korisnike je poslala zahtijev,proslo je vec 10 dana i nitko nista.

P.S. Receno mi je samo da ce mi umanjiti racun 10 dana telefona. Imam ugovor jos jednu godinu,ali moj savjet je : bjezite od A1, nema tu srece.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@tsvemir pozdrav! 

Ovakve se poteškoće zaista ne očekuju prilikom korištenja usluge putem optičke infrastrukture :O Svakako ćemo odmah reagirati kako bismo pronašli konačno i trajno rješenje ovog slučaja! Zamolio bih te da nam svoje podatke dostaviš OVDJE u svrhu daljnje provjere. 

Odgovori