Riješeno

kupnja online bona

  • 14 Prosinac 2020
  • 1 odgovor
  • 230 pregleda

Pozdrav, jučer sam kupio online bon u iznosu od 60kn. Još uvijek nisam dobio nikakvu potvrdu da sam obnovio svoj račun. Što napraviti ?
Lp

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 2 Siječanj 2021, 19:55

​Pozdrav @kola123, ispričavam se što ti tek sada odgovaramo. Ako nas još nisi kontaktirao nekim drugim putem, molim te pošalji nam privatnu poruku s OVDJE. Potrebni su nam podaci:

- datum i vrijeme kupovine
- broj webshop narudžbe
- email adresu i broj mobitela koji si naveo prilikom kupovine
- iznos bona

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2

​Pozdrav @kola123, ispričavam se što ti tek sada odgovaramo. Ako nas još nisi kontaktirao nekim drugim putem, molim te pošalji nam privatnu poruku s OVDJE. Potrebni su nam podaci:

- datum i vrijeme kupovine
- broj webshop narudžbe
- email adresu i broj mobitela koji si naveo prilikom kupovine
- iznos bona

Odgovori