Riješeno

Kupnja bonova preko weba

  • 1 June 2018
  • 11 odgovora
  • 2662 pregleda

Pri kupnji bonova preko weba ne dozvoljavate unos deveteroznamenkastih brojeva tipa 09X XXX XXX pa bi bilo u redu da se to promijeni jer takvi korisnici još uvijek postoje.

LP
icon

Najbolji odgovor od A1_Ivana 3 June 2018, 12:15

Pogledaj original

Odgovora 11

Razina korisnika 3
Frosty,

upoznati smo s navedenom poteškoćom i nadležni rade na otklanjanju :)

Hvala ti što si primjetio.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Da ne otvaram novu temu...

Saga se nastavlja. Nakon što opet par dana aplikacija ni web nisu radili i izbacivali su grešku, tj. da su radovi u tijeku, jutros ne radi nadoplata bonova. Pokušala kupit bon, corvus uredno prođe, 3D secure uredan, kaže zelenim slovima od strane banke transakcija uspješna, ali onda preusmjeravanje na Vip kaže greška, pokušajte ponovo ili zovite SZK. Pokušala 2 puta, oba puta isto. SZK neću zvat, jer nemam još uvid u transakcije kartice, ide sutradan, tako da ne znam je li iznos za bonove procesuiran do kraja ili ne. Slikala sam zaslone pa ako ujutro ne bude para ni bonove, onda ćemo u borbu. Nije hitna nadoplata pa ajde.
U svakom slučaju, ekipa daj se sredite...
S obzirom čime se bavite, stvarno ovo postaje smiješno, previše smiješno.
Razina korisnika 3
@sunasce pozdrav. Kritika zabilježena 😞 Uskoro bi sve poteškoće trebale biti otklonjene, a da traje duže nego što smo očekivali, istina je 😞 Nego, jesi provjerila transakcije? Jel sve ok što se tiče naplate, odnosno storna transakcije?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Troškovi po kreditnoj kartici (Mastercard) su mi vidljivi tek sutradan nakon transakcije tako da ako bude problema zvat ću vas ujutro. Na mail nisam dobila nijednu od onih standardnih obavijesti pa pretpostavljam da iako je Corvus prošao, transakcije su automatski odbijene od strane Vipneta...
Razina korisnika 3
sunasce malo sam se zaletila i pobrkala datume 🙂 Ukoliko nije prošla, automatski bi trebala biti stornirana. Ali, ne bih željela ništa tvrditi jer je uvijek dobro prije toga provjeriti. Hvala ti i javi pls kad provjeriš. Dalje sve znaš..
Razina korisnika 7
Bedž +3
Transakcije nisu zabilježene tako da kako sam i pretpostavljala odbijene su od strane VIP-a. Bar ne moram naganjat storno 🙂
Ako netko od vas modova zna jel problem otklonjen budite dobri pa napišite, da ne pokušavam uzalud. Ne da mi se kupovat bon preko bankarstva ili drugačije zbog akcije...
Razina korisnika 2
Bedž +2
Provjerili smo s kolegama koji rade na otklonu, još uvijek je u fazi rješavanja.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Danas popodne kupljen bon preko Amexa. Uredno prošlo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
I ja upravo preko Mastera. Sve ok.
Isti problem s plaćanjem preko weba mi se dogodio jučer i oba puta mi je skinulo s bankovnog računa. Dakle, Vip račun nije uvećan. Koja je dalje procedura?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Meni nije bilo skinulo ništa... Zovi hitno szk i imaj spremno brojeve transakcija itd. To ti je najbrže jer na sv pisanja odgovore čekaš minimalno par dana. Možeš i poslat poruke u inbox na FB ili onaj chat na web stranici.

Odgovori