Riješeno

kupnja bona online

  • 12 December 2022
  • 3 odgovora
  • 114 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Postovani,

Danas sam kupila bon u a1aplikaciji.DObila sam potvrdu o placanju no nista mi nije došlo na racun, a novci su mi skinuti s bankovnog racuna.

Zatim sam kupila jos jedan bon 120kuna i to mi je uredno sjelo.

Mozete li mi vratiti novce na bankovmi racun?

Ugodan dan

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 12 December 2022, 14:32

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Maja09  ako je riječ o neuspješnoj kupovini bona, povrat se vrši automatizmom na tvoj račun unutar 24 sata. 
Za dodatnu provjeru pošalji nam OVDJE svoje podatke. 

Ja nisam dobila nikakav povrat. I ne znam kakve vam podatke trebam dati. Samo str uzeli novce a nikakvu uslugu dali

@Maja09 Molim te da nam pošalješ poruku s brojem o kojem je riječ putem gore navedenog linka kako bismo mogli izvršiti provjeru.

Odgovori