Riješeno

Kome se obratiti za pomoć?

  • 18 July 2020
  • 18 odgovora
  • 364 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 7 odgovora

Može li mi netko dati informaciju kome se mogu obratiti s ovim problemom, a da odgovor dobijem odmah.  Novi smo korisnik A1. Jučer su nam sve ugovorene usluge prestale raditi ( internet, televizija, telefon). Odmah smo prijavili kvar i rečeno nam je da će nam se u najkraćem roku netko javiti, no kako se do navečer se nitko nije javio, zvali smo ponovo, i tako još nekoliko puta, no niti nakon dan i pol još uvijek ne možemo dobiti nikakvu informaciju o kakvom je kvaru riječ, niti kada će biti rješeno, niti nas mogu proslijediti na nekoga tko bi znao više. Ovo je užasno frustrirajuće, nit i televizije, niti interneta, cijeli dan provela na poslu jer nisam mogla raditi od doma. Godinama smo bili pretplatnik T-coma i nikada ovako nešto nismo doživjeli,  ukoliko problem nije odmah bio rješen, dogovarao se dolazak servisera i to je bilo uvijek već sljedeći dan. Ono što  se bojim i pomisliti je da tehnička služba niti ne radi preko vikenda i da će netko tek u ponedjeljak moći pokušati ustanoviti kvar. Ne mogu opisati koliko sam frustrirana i ljuta zbog tako loše korisničke usluge i odnosa prema klijentima. A dok smo ugovarali prelazak, onda se sve rješavalo brzo i efikasno.  
 

Nadam se da će ovo vidjeti netko iz korisničke usluge tko će nam moći pomoći i da ovakvo postupanje nije pravilo.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 19 July 2020, 11:31

Pogledaj original

Odgovora 18

Nebude to tak brzo, kako si ti zamislila i željela. CCA 10 radnih dana im treba ako imaš sreće.

E ako je tako, bit će kako došli tako o’šli...

Razina korisnika 3
Bedž +3

Zefo, žao mi je ako si imao takvo iskustvo, no to nam nikako nije praksa niti pravilo. Sve se poteškoće otklanjaju čim je prije moguće.

@Jalure pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] sa podacima o liniji, provjerit ćemo što se točno događa.

Zefo, žao mi je ako si imao takvo iskustvo, no to nam nikako nije praksa niti pravilo. Sve se poteškoće otklanjaju čim je prije moguće.

@Jalure pošalji nam privatnu poruku OVDJE sa podacima o liniji, provjerit ćemo što se točno događa.

Štopam vrijeme.

Poštovana Sunčica,

Link koji ste stavili nije ispravan, možete li pokušati ponovo.

Razina korisnika 1
Bedž +1

Poštovana Sunčica,

Link koji ste stavili nije ispravan, možete li pokušati ponovo.

Link

 

 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Jalure isprike, ispravila sam.

Odgovora još uvijek nema, niti ikakve informacije, a mi i dalje ne možemo koristiti internet, televiziju, ni telefon...ako ništa drugo, možda ovo pomogne nekome tko razmišlja  oko prelaska na A1

Razina korisnika 7
Bedž +3

Jel to parica HT-a prenesena na A1? Piši žalbu i umanjit će ti se račun.

Nije to, za to smo i presli na A1, stavili su nas na koaksijalni...a u cemu je problem, ne znam,  kako se meni cini, glavni  je problem sto nema tko popraviti...ne zanima me nikakvo umanjenje rsčuna, nego korektna usluga.. a ovo da ti u petak samo kazu da ce se problem rjesiti u najkracem roku i od tada nam se nitko ne javi  i pokusa nesto napraviti je užasno neprofesionalno !!!

@A1_Sunchica 4 dana prošla.

Još uvijek ništa… 

Još uvijek ništa… 

Ovaj mjesec sigurno neće biti ništa...a počeli su i godišnji odmori.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako se uzdaš u forum, on je ovdje sprdačina jer tu navrate ako baš nemaju posla, rijetko. Nije medij za pritužbe, žalbe i molbe. Zovi, dosađuj, izbori se. Za naplatu penala imaš prava jer si bez usluge a kabel kad ti riješe ne bi trebalo dalje biti nekih problema.

Hvala ti na podrsci i brizi, kabel je rijesen, a problemi su tu ;)

@A1_Sunchica 6. dan

Nije Zefo… možes prestati  brohati s četvrtim danom, ali i to je puno previše, nije nikako iskomunicirano, bez obrazloženja i razgovora, samo te stave na čekanje, da nemaš ni najmanje naznake hoće li se problem rješiti za sat vremena ili 10 dana… jako loše!!!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Jalure primi isprike ovim putem radi poteškoća koje si imala s korištenjem naših usluga. Vidim da kolege tehničari rade sve potrebne provjere vezano za tvoj slučaj.

Odgovori