Može li mi netko dati informaciju kome se mogu obratiti s ovim problemom, a da odgovor dobijem odmah. Novi smo korisnik A1. Jučer su nam sve ugovorene usluge prestale raditi ( internet, televizija, telefon). Odmah smo prijavili kvar i rečeno nam je da će nam se u najkraćem roku netko javiti, no kako se do navečer se nitko nije javio, zvali smo ponovo, i tako još nekoliko puta, no niti nakon dan i pol još uvijek ne možemo dobiti nikakvu informaciju o kakvom je kvaru riječ, niti kada će biti rješeno, niti nas mogu proslijediti na nekoga tko bi znao više. Ovo je užasno frustrirajuće, nit i televizije, niti interneta, cijeli dan provela na poslu jer nisam mogla raditi od doma. Godinama smo bili pretplatnik T-coma i nikada ovako nešto nismo doživjeli, ukoliko problem nije odmah bio rješen, dogovarao se dolazak servisera i to je bilo uvijek već sljedeći dan. Ono što se bojim i pomisliti je da tehnička služba niti ne radi preko vikenda i da će netko tek u ponedjeljak moći pokušati ustanoviti kvar. Ne mogu opisati koliko sam frustrirana i ljuta zbog tako loše korisničke usluge i odnosa prema klijentima. A dok smo ugovarali prelazak, onda se sve rješavalo brzo i efikasno.
Nadam se da će ovo vidjeti netko iz korisničke usluge tko će nam moći pomoći i da ovakvo postupanje nije pravilo.
Najbolji odgovor od A1_Sunchica
Pogledaj original