Riješeno

Ko će platit??

  • 6 November 2018
  • 10 odgovora
  • 422 pregleda

05.11.2018 sam trebao biti prebačen sa Optime na A1 ali desilo se samo to da je A1 dogovorio prekid sa Optimom a mene već drugi dan neće upalit????!!!!!!! Nakon deset poziva agentica mi nakon uvjeravanja da je sve ažurirano (moš mislit) i da će dati sve od sebe da to bude u što kraćem roku (kao da im dva dana nisu dovoljna) hladno kaže da neću bit ni danas spojen...e pa moje pitanje je ko će to meni platiti što 2 dana nisam mogao obavljati svoj posao i što se nije ispoštovao dogovor?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 7 November 2018, 09:35

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
Otiđi na web stranicu i skroz dolje imaš "O A1 - uvjeti korištenja i cjenici" pa "Opći uvjeti poslovanja" i u tom pdf-u pogledaj točku 9.18.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Budući ne mogu editirati, pogledaj donji link, točka 9.18.

LINK
Razina korisnika 6
Bedž +4
Da, da, nemoj ih niti zvati i požurivati ukoliko ti nije hitno, što više kasne to ćeš imati pravo na veću odštetu.

"Naknada iznosi 240,00 kn za svaki započeti dan, a najviše 3.600,00 kn "

Samo nakon što ti uključe konačno uslugu podnesi prigovor A1 zbog kašnjenja. Ukoliko ti treba pomoć u vezi toga, javi se. Ja sam na taj način dobio odštetu u iznosu 500 kn
Hala drustvance na savjetima!!
Razina korisnika 6
Bedž +4
Nema na čemu. Za uzvrat te molim samo da javiš kako je sve na kraju prošlo 😉
Razina korisnika 6
Bedž +4
Evo doznah za još jedan primjer upravo od svoje sestričine. Sutra joj HT isključuje uslugu, a A1 nije poslao router (fiksna preko postojeće linije) tako da će biti još jedan prigovor za nadoknadu štete. Skuplja se, polako, ali sigurno 🙂
Pozdrav,
Na koji email treba poslati zahtjev sa prigovorom?

Meni su isporučili trio uslugu preko kabela 26.10 (ugovoreno 18.10), ali ni nakon mjesec dana nisu prebacili telefonski broj sa iskona koji je na bakrenoj parici.
Znači sad mi paralelno idu dvije usluge.
Poslao sam puno mailova, nazvao korisničku podršku, tražio ljude koji rade u A1 i još nisu uspjeli prebaciti teleonski broj koji je bio osnovni preduvjet za prebacivanje na A1.

Dobra ponuda, ali nije mi jasno čemu ovakav nemar prema novom korisniku?
Pa nije da odlazim od njih.
Razina korisnika 7
Bedž +3
@aramengo - šlampavi su ajme. Kolega @relativity ima iskustva pa pričekaj savjet. 😉
Razina korisnika 6
Bedž +4
Uf, al su ga zakomplicirali. Mislim da nema smisla tražiti odštetu dokle god broj nije prenesen (to ide nakon toga). Kreni prvo sa slanjem pismenog prigovora da broj nije prenesen onako kako je dogovoreno da vidimo šta će ti odgovoriti. Natezanje sa SZK i dopisivanje mailovima po meni nema smisla. Pošalji pismeno potpisani prigovor uz kopiju osobne iskaznice poštom (preporučeno s povratnicom) na adresu A1 Hrvatska d.o.o. Služba za korisnike, p.p. 470, 10002 Zagreb
Mi smo bili bez usluge 11 dana!

Odgovori