Riješeno

Kako vratiti uređaj kupljen preko webshopa?

  • 14 April 2017
  • 5 odgovora
  • 2437 pregleda

pozdrav,

već 2 dana pokušavam vratiti uređaj kupljen preko webshopa i nikako da dođem do informacije kako to učiniti.

još uvijek nije prošlo onih 14 dana od dana kada je sklopljen ugovor (kada sam primio uređaj od overseasa) no ovim tempom dolaska do informacija kako da vratim uređaj proći će i taj rok. preko internet stranice webshopa kliknuo sam na povrat uređaja, napisao razlog povratka i taj dio obavio, no na kraju sam dobio osim hrpe za mene nebitnih informacija tipa broj proizvoda, serijski broj i sl. - nigdje nema nikakve informacije KAKO TAJ UREĐAJ NA KRAJU DOSTAVITI VIPU. zvao sam jučer službu za korisnike, rekli su mi odite u vip centar oni vam moraju to primiti, mi čemo im još ostaviti poruku u sustavu. odem u vip centar danas koji mi je rekla gospodična na telefonu kaže ova meni mi vam nismo vip centar već vip poslovnica, pa zašto mi je ova rekla onda u szk da dođem baš tu, ona kaže - nema pojma, odite u vip centar na iblerovom tamo će vam to primiti. okej odem u vip centar na iblerovom - oni me uvjeravaju da to oni ne mogu primiti, da nemaju uopće obrasca kako to napraviti i da su mi krivo rekli u službi za korisnike i da ih zovem opet. zovem ih opet, ona se sa druge strane (sada neka druga) čudi se "pa kako ne može, tu meni piše da oni to mogu, to oni moraju primiti" i ispituje me što mi piše preko webshopa da bi na kraju rekla". okej ako ste sve obavili preko webshopa (ja nemam pojma jel to što sam obavio sve niti ona može provjeriti) čekajte, budu vas zvali iz vipa ili poslali e-mail kada dolazi overseas dostava po to". mogu ja čekati i mjesec dana, no ne želim da prođe tih 14 dana. sada kopam još po internetu i na internet stranicama piše pak da se to mora poslati u agramservis poštom tako da sam na kraju skroz zbunjen - u ovih par dana sam dobio 10tak potpuno različitih informacija. može li mi netko konačno reći kako to vratiti natrag? zar je do te informacije tako teško doći? zašto su vip zaposlenici toliki zbunjeni i svi me vozaju od jednog do drugog, pa nije valjda da sam prvi koji sam nešto kupio u webshopu i želim to vratiti pa su ostali zatečeni?
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 14 April 2017, 21:37

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bok @toster
Proces je takav da trebaš napraviti zahtjev za povrat kroz svoj webshop račun. Nakon toga će Overseas doći po uređaj, koji treba biti u originalnom pakiranju. Uređaj se šalje nakon toga na Agram servis koji vrši dijagnostiku te ako je sve u redu novac ti se vraća.
Hvala Iva, no kako da ja znam kada će doći Overseas po to? Jučer sam kliknuo na povrat i dobio ove dole informacije ispod (pogledati screenshot) no nikakvu dalje informaciju ja nisam dobio? jel to okej ili moram još nešto napraviti preko webshopa?

nadam se da sam već ušao u tih 14 dana za povrat čim sam kliknuo na povrat narudžbe a ne da se 14 dana računa od dana kada overseas to pokupi.

Razina korisnika 4
Kako vidim, to je to 🙂 Overseas bi te trebao kontaktirati prije prikupa uređaja.
Trebalo bi sve biti u redu, tim više što si i kontaktirao Službu za korisnike, tako da je tvoj zahtjev i tamo zabilježen.
hvala iva, zanima me još jel trebam što na kutiju pisat gdje ide paket ili to sve sređuje overseas? još uvijek mi ništa nisu javili kad je prikup a u četvrtak je napravljen zahtjev, hmm
Razina korisnika 2
Bedž +3
Nije potrebno ništa dodatno pisati po kutiji.

Samo pripremi uređaj za prikup i čekaš povratni kontakt od strane Overseasa, nakon toga uređaj se proslijeđuje na Agram servis da se izvrši dijagnostika uređaja.

Bitno je da si podnio zahtjev za prikup, oni će ga vrlo brzo prikupiti.

Odgovori