Riješeno

Kako natjerati A1 da mi pismeno potvrdi raskid dvogodišnjeg ugovora

  • 13 September 2022
  • 9 odgovora
  • 124 pregleda

Imao sam “Turbo internet” bez ugovorne obaveze.

Zove me student i ponudi 2 godišnju ugovornu obavezu (uz nekakve uređaje gratis).

Pristajem.

Na dan aktivacije ugovora primjećujem da me je student sa turbo interneta prebacio na super internet (smanjio mi brzinu za 5 puta bez moje želje).

Odbijam primiti nekakve uređaje gratis (u svoje switcheve i router koji podržava gigabitni internet sam uložio više od 2.000 kuna).

Inzistiram da me A1 vrati na turbo internet bez ugovorne obaveze (stanje kakvo sam imao i kakvim sam bio zadovoljan) i otkazujem 2 godišnju ugovornu obavezu (preko web sučelja i mailom).

Na moj višekratni zahtjev da mi dokažu da je ugovor otkazan (slanjem potvrde na mail) ne reagiraju.

Isto tako, ne reagiraju ni na zahtjev da mi vrate brzinu na gigabitni internet.

Što uopće da radim dalje?

icon

Najbolji odgovor od Pero357 13 September 2022, 21:11

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 3
Bedž +3

Na pisani zahtjev ne reagiraju u smislu da ti nisu apsolutno ništa odgovorili, ili u smislu da nisi zadovoljan odgovorom?

Ako nisu ništa strpi se još malo, imaju 15 dana vremena za odgovor. Ako si to poslao jučer/danas vjerojatno još nitko nije ni došao do tog maila.

Prvi zahtjev predan je 4.9. preko “moj.a1.hr” web sučelja. Od tada su me usmeno kontaktirale 3 osobe kojima sam objašnjavao što se dogodilo i što želim. Zahtjev se više ne prikazuje kao neriješen pa pretpostavljam da oni smatraju da su ga riješili, ali ja nisam dobio pismenu potvrdu da je ugovor raskinut.

Sa druge strane, kada su me prebacili me na novi ugovor i pritom spustili brzinu (njihovom greškom), trebalo im je samo 3 kalendarska dana da mi pošalju papire poštom i odrade tehničko spuštanje sa turbo na super internet.

Ja čak i ne zahtijevam da mi šalju papire nego da mi netko iz A1 na mail napiše (potvrdi) “Kod nas niste ugovorno vezani”.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Na ovo preko moj a1 ti ni ne moraju odgovoriti pisanim putem. Ako im pošalješ e-mail ti moraju odgovoriti e-mailom.

Sada, hoće li odgovor biti da ti odobravaju zahtjev ili ne je već drugi par cipela, ali moraju ti odgovoriti u pisanom obliku.

Ako si poslao s neke e-mail adrese koju si verificirao kod njih (ako je to e-mail adresa na koju primaš račune, ili e-mail iz njihove domene vezane uz uslugu za koju šalješ prigovor se isto smatra valjanom) ti onda u ugovoru navedu da ako nisi zadovoljan se možeš javiti onom njihovom povjerenstvu za reklamacije potrošača i mail adresu istih → možeš se onda njima javiti.

Oni ti opet u odgovoru navedu da ako nisi zadovoljan se možeš žalit još nekom i daju ti mail adresu, a onda ti treći (hakom) vele da ako nisi zadovoljan možeš iznijeti slučaj pred sud. Tako izgleda reklamacijski postupak kod svih operatora, tim redoslijedom.

Hvala na pojašnjenju. Nema nikakvog razloga da mi ne bi odobrili zahtjev jer ne samo da su me oštetili primjenom novog ugovora nego sam ga otkazao u zakonskom roku (mogao sam otkazati i bez ikakvog razloga unutar 15 dana, a kamoli ne radi njihove greške).

Na e-mail dobivam i mjesečni račun tako da me čudi da mi nisu odgovorili.

Doduše, pisao sam samo na sluzba.za.korisnike@A1.hr. Probat ću pronaći i mail tog povjerenstva.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Nema ti smisla tražiti mail povjerenstva  ako nisi dobio prvotni odgovor. Ako im i pošalješ bez da si dobio prvotni odgovor te upute na tu sluzba.za.korisnike@A1.hr , tek kada ti oni odgovore u odgovoru imaš uputu da se javiš povjerenstvu i nakon toga te doživljava povjerenstvo. Ako si poslao na sluzba.za.korisnike@A1.hr  ćeš dobiti i odgovor, ali imaju rok 15 dana. Strpi se. U prvom odgovoru si rekao da si samo preko moj a1 sučelja poslao, to je drugo. Ako si baš poslao e-mail na sluzba.za.korisnike@A1.hr  ćeš dobiti odgovor, pa vidiš po potrebi dalje.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Rootsman vidim da ti je @Pero357 već puno toga napisao pa ne znam jesi li možda u međuvremenu kontaktiran od strane naše Službe za korisnike ili je možda došao odgovor na e-mail? Ako nije ništa od navedenog i ako si za da se ovim putem izvrši provjera zahtjeva i cijele situacije, javi pa ćemo pojasniti što i kako dalje.

IvanaM, hvala na odgovoru. Kontaktiran sam 3 puta od strane A1, ali od 1.9. do danas nisam na mail ili poštom dobio dokaz o raskidu ugovora niti mi je vraćena brzina “Turbo internet”.

Kao što sam rekao gospođi koja me je zadnja kontaktirala, meni je nevjerojatno da ja 2 tjedna ganjam pružatelja usluge da mi povisi iznose mjesečnih računa (dizanjem brzine interneta, odnosno vraćanjem na staro).

Valjda im je bitnije na silu me zadržati kao nezadovoljnog obveznika nego zaraditi više, što li?

Sve riješeno. Zahvaljujem gospođi iz Centra za upravljanje korisničkim prigovorima Velimiri Bilić.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@Rootsman drago mi je da je konačno riješeno! Prenjeti ćemo kolegici tvoju zahvalu :)

Odgovori