Danas mi je tehničar u 13 sati instalirao i aktivirao usluge interneta,telefona i televizije,pa me zanima kad ću moći koristiti tv go i moj A1 aplikaciju jer lozinke tj podatke još nisam dobio?
Najbolji odgovor od Pero357
Pogledaj originalDanas mi je tehničar u 13 sati instalirao i aktivirao usluge interneta,telefona i televizije,pa me zanima kad ću moći koristiti tv go i moj A1 aplikaciju jer lozinke tj podatke još nisam dobio?
Najbolji odgovor od Pero357
Pogledaj originalPozdrav
Korisnički podaci su isti kao i za Moj A1. Podatke možeš saznati pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091.
Lijepi pozdrav.
Nemam još podatke za A1,zvao ih nekoliko puta ali još im aktivacija nije provedena kroz sustav.
Može biti da nije sve do kraja finalizirano - inače, vjerojatno si dobio i neko “pismo dobrodošlice”, u njemu bi morali pisati podaci.
Ako ne prolazi s tim pričekaj još tipa ponedjeljak popodne, trebao bi ti stići i nekakav sms da je usluga aktivirana kada su gotovi sa svime. Probaj onda još jednom sa istim tim podacima, ako i dalje ne radi javit im se opet.
Zovi SZK i putanja direkt do tehničke. Oni će ti (ako već nisu) kreirati username i lozinku za Explore TV. Mnogi ne znaju, ne pitaju pa ako prođe, prođe. Ja zvao, dobio. Ne samo za explore nego i na starijoj usluzi za vip tv za van.
Zovi SZK i putanja direkt do tehničke. Oni će ti (ako već nisu) kreirati username i lozinku za Explore TV. Mnogi ne znaju, ne pitaju pa ako prođe, prođe. Ja zvao, dobio. Ne samo za explore nego i na starijoj usluzi za vip tv za van.
Ali još sve nije finalizirano kod njih,zvao tehničku kažu da mi nemogu dati lozinku kad još ne vide uključenje usluge.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.