Riješeno

izgubljeni uređaj u njemu pretplatnički broj_mogu li dobiti novu karticu sa aktivnim ugovorom kojeg ne koristim 4 mjeseca

  • 24 April 2022
  • 1 odgovor
  • 123 pregleda

Otvorio sam ugovor 2021. u 10 mjesecu . Redovno plaćao račune do prvog mjeseca 2022..Izgubio sam uređaj iz pretplatničkog ugovora i njemu pripadajući broj iz ugovorne obveze koju još uvijek trebam otplatiti.

 

Zanima me mogu li od a1  dobiti novu karticu sa tim brojem kojeg sam izgubio.

icon

Najbolji odgovor od Zlatko 25 April 2022, 12:42

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž

Sa njihove stranice: Ako si izgubio SIM karticu, gubitak svakako prijavi Službi za korisnike koja će spriječiti daljnje troškove, a krađu mobitela policiji.
U roku 30 dana na bilo kojem našem prodajnom mjestu zatraži zamjensku SIM karticu s istim brojem.