Riješeno

Izgubljena SIM kartica

  • 26 November 2019
  • 9 odgovora
  • 1405 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora

SIM kartica koju koristi dijete u Hrvatskoj je izgubljena a ja na kojeg kartica glasi sam van drzave na duze vrijeme. kako doci do duple kartice

pitanje dva kako dobiti zadnju lokaciju na kojoj je mobitel bio aktivan

icon

Najbolji odgovor od A1_JureG 28 November 2019, 10:13

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 2
Bedž +3

@magna pozdrav. Dovoljno je da nas telefonski kontaktiraš na broj +38591 7125 091 koji je besplatan A1 korisnicima u inozemstvu te zatražiš suspendiranje SIM kartice. Nakon toga je dovoljno kupiti praznu SIM karticu te pozivom prema Službi za korisnike zamijeniti staru za novu i to je to :)

da to bi bilo zgodno da nisam na brodu i nemam telefonski nego samo internetski signal

kako ovlastiti suprugu da to odradi umjesto mene

imamo li kakvo rijesenje???

Bok @magna , predlažem ti da nam pošalješ privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bi provjerili da li je  broj na bonovima ili na pretplati te ti dali konkretne upute :)
 

poruku sam poslao prije dva dana. ima li kakvih daljnjih uputa

Pozdrav, trenutno imam jedan problem uglavnom svoju SIM karticu sam kupio prije par godina kada sam uzeo novi telefon. Podatke za karticu to jest PIN i PUK sam izgubio a pošto sam sada u nabavi novog telefona trebao bih to imati pa samo da vidim da li je moguće dobiti novi PIN i PUK ili da dobijem trenutni. P.S ovaj sadašnji telefon nikada ne traži podatke od kartice to jest PIN kada se uključuje pa mi do sada niti nisu trebali a broj ne bih htio mojenjati pošto imam mnogo stvari povezano na njega.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pozdrav, trenutno imam jedan problem uglavnom svoju SIM karticu sam kupio prije par godina kada sam uzeo novi telefon. Podatke za karticu to jest PIN i PUK sam izgubio a pošto sam sada u nabavi novog telefona trebao bih to imati pa samo da vidim da li je moguće dobiti novi PIN i PUK ili da dobijem trenutni. P.S ovaj sadašnji telefon nikada ne traži podatke od kartice to jest PIN kada se uključuje pa mi do sada niti nisu trebali a broj ne bih htio mojenjati pošto imam mnogo stvari povezano na njega.

 

Ili nazovi SZK na 0800 091 091, pa će ti oni nakon provjere vlasništva nad karticom reći PUK broj, ili odi na web Moj A1 (znači kroz browser, ne u aplikaciji), pa pod Moji podaci prvo kaj se vidi je PUK broj. Ako ideš na web preko moba i te SIM kartice trebal bi automatski biti ulogiran na stranicu Moj A1

Pozdrav, trenutno imam jedan problem uglavnom svoju SIM karticu sam kupio prije par godina kada sam uzeo novi telefon. Podatke za karticu to jest PIN i PUK sam izgubio a pošto sam sada u nabavi novog telefona trebao bih to imati pa samo da vidim da li je moguće dobiti novi PIN i PUK ili da dobijem trenutni. P.S ovaj sadašnji telefon nikada ne traži podatke od kartice to jest PIN kada se uključuje pa mi do sada niti nisu trebali a broj ne bih htio mojenjati pošto imam mnogo stvari povezano na njega.

 

Ili nazovi SZK na 0800 091 091, pa će ti oni nakon provjere vlasništva nad karticom reći PUK broj, ili odi na web Moj A1 (znači kroz browser, ne u aplikaciji), pa pod Moji podaci prvo kaj se vidi je PUK broj. Ako ideš na web preko moba i te SIM kartice trebal bi automatski biti ulogiran na stranicu Moj A1

u redu hvala, nazvati ću SZK pošto mi na mobitelu u kojem je SIM karzica ništa ne radi pa niti ne mogu ući. Hvala na pomoći.

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Kartica bi morala raditi u novom mobu. Kažeš da nije zaključana PIN-om. Ako te ne traži PIN ILI PUK prilikom ukjučivanja novog moba znači da je otključana Možda je problem samo u APN kojeg trebaš upisati u sim postavke.

Odgovori