Riješeno

Istek UO - Bnet

  • 14 February 2021
  • 10 odgovora
  • 171 pregled

Pozdrav,

prije nekog vremena mi je rečeno da se po isteku ugovorne obveze javim na mail adresu bnetponuda@a1.hr kako bi dogovorili novi paket. Imao sam nekih problema s fiksnom uslugom što se dosta dugo rješavalo jer ste bili spori u odgovaranju na mailove i izlasku na teren, nakon čega sam bio na rubu da u potpunosti prijeđem na drugog operatora. Sad je sve u redu, ali već tjednima ne dobivam odgovor na poslani mail vezano za istek UO! Koristi li se još uvijek ta mail adresa? Ako ne, na koju da se javim?

 

Hvala!

Lp,

Becks92

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 16 February 2021, 20:02

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @Becks92, odlično da te zanima naša ponuda i žao mi je ako te kolege nisu povratno kontaktirali. Slobodno nam proslijedi podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela OVDJE kako bismo ovim putem mogli napraviti detaljnije provjere vezano za promocije koje bi mogao ostvariti. Vjerujem da bismo tako brzo dogovorili ponudu koja će ti odlično odgovarati. 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Kasne za sve, ja čekam ponudu od 10.2., potvrđen automatski primitak, dan iza potvrdio Antonio ali ništa. Prošli put su me zvali  5 minuta nakon što sam poslao email.

Bedž +1

@gogsy1975  možeš li nam se za provjeru javiti OVDJE sa svojim podacima?                

Razina korisnika 7
Bedž +3

@A1_Magdalena - poslano u inbox, 5 dana ništa. :/

Razina korisnika 2
Bedž +1

Admini neznaju svi sta znaci ovdje .zato se neki i ne jave probajte to ovdje izmjeniti u nesto neznam ni ja što.

Razina korisnika 1
Bedž +2

@Rundavi  mislim da je ova opcija dosta samoobjašnjavajuća, ali imaš pravo, mogli bismo ju dodatno pojasniti za nove forumaše :thinking:  Potrudit ćemo se naći neko rješenje.

Razina korisnika 3
Bedž

:laughing:  Ako je novi forumaš uspio klikom doći do ovog foruma, valjda zna i kliknuti na link OVDJE.

Razina korisnika 2
Bedž +1

A možda bi bilo jasnije da umjesto ovdje pise klikni tu (dobićeš 100 kn)🙈

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @gogsy1975, žao mi je ako si dulje čekao na javljanje putem inbox-a. Provjerom sam utvrdio kako su u međuvremenu kolege napravili potrebne provjere. Ako mogu još kako pomoći, slobodno mi javi.

Razina korisnika 7
Bedž +3

EDIT: Upravo su me kontaktirali, hvala @A1_Mirjana  i @A1_Boris  na intervenciji. ;)

Odgovori