Riješeno

Istek ugovorne obveze

  • 12 January 2019
  • 17 odgovora
  • 4991 pregled

Razina korisnika 1
20.01. 2019. mi istiće ugovorna obveza za vip trio paket, ne želim je više produljivati
Što trebam napraviti da bi 20.01. raskinuo sve veze sa vipom?
icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 13 January 2019, 10:07

Pogledaj original

Odgovora 17

Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav @damir111, žao mi je čuti da si se odlučio na raskid usluge kod nas 😞 Potrebno je zatražiti raskid usluge. Zahtjev možeš poslati mailom/faxom/poštom ili odlaskom na prodajno mjesto.
Pročitaj malo ranije postove na forumu, nije baš jednostavno.
Razina korisnika 3
Bedž +3
@profa385, jednostavno je ako se podnese pravovaljani zahtjev, za sve ostalo tu su komplikacije.
Ja pišem iz iskustva. Zahtjev može podnijeti samo tamo gdje je podnio zahtjev za pretplatom.
Razina korisnika 3
Bedž +3
@profa385, to nije točna informacija. Zahtjev za raskidom pretplatničkog odnosa/usluge kojoj je istekla ugovorna obveza, može se predati na bilo kojem A1 prodajnom mjestu, a može i elektroničkom putem ili slanjem pisanog zahtjeva poštom.
Provjeri pa mi javi, nemoj davat krive informacije. Ne funkcionira Vam sustav nikako u praksi.
Zadnji biser, odnesem ugovore koje sam dobio dostavnom službom u poslovnicu i oni ih nemogu zaprimiti i dalje poslati.
Razina korisnika 3
Bedž +3
@profa385, komentiraš drugu situaciju, raskid unutar 14 dana i raskid po isteku postojeće ugovorne obveze nije isto.
Razina korisnika 5
Bedž +2
@profa385, to nije točna informacija. Zahtjev za raskidom pretplatničkog odnosa/usluge kojoj je istekla ugovorna obveza, može se predati na bilo kojem A1 prodajnom mjestu, a može i elektroničkom putem ili slanjem pisanog zahtjeva poštom.

Profa je u pravu, ni meni nisu dali da raskinem ugovor u poslovnici nego samo putem maila jer je bio ugovoren telefonskom prodajom.

A burazu nisu htjeli produžiti ugovor u poslovnici jer je prvi napravljen kod A1 partnera te je morao njih kontaktirati za novi ugovor.

Što će reći Profa mi te volimo i ne daj se Floki 😂
Da ali glavno da pametuju i pišu gluposti👎👎👎👎
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ja mislim da je to indivudualno (nažalost) kako se kome da ili neda radit. Ja sam uvijek sve svoje otkazivao ili produžavao u centru a bilo je i ugovaranja telefonskim putem. Najžalosnije od svega je to da za takve idiotarije (ili neupućenost) nitko ne snosi posljedice.

Sjećam se kako kolega nije mogao podići kredit u poslovnici PBZ-a jer mu je falio neki papir, otišao u drugu poslovnicu i sve riješio bez problema. :D

Možda niste išli u pravi centar. 😃
Razina korisnika 1
pročitao sam stare postove i napravio slijedeće:
-zatražio e-mailom raskid, nazvao szk i zatražio raskid telefonski, rečeno mi je da vide da sam mailom zatražio raskid, sutra još idem u vip centar....ziher je ziher
Razina korisnika 1
evo, ako nekog zanima:
raskid će biti sa 01.02.2019.
nema veze, platiti ću im još i to do kraja mjeseca
Razina korisnika 7
Bedž +3
Edit: ispričavam se, nisam vidio da je trio u pitanju. 😉
Razina korisnika 1
Riješio se ja ovog sr*nja, usluga je ukinuta 01.02.2019.
Na žalost, ne razumijem, tko to radi u A1???
Dobio sam i ovaj mjesec račun....istina, na 0 kn, ali je došao
Platio sam im ja i to za svaki slučaj 😁
KATASTROFA
Razina korisnika 3
Bedž +3
Riješio se ja ovog sr*nja, usluga je ukinuta 01.02.2019.
Na žalost, ne razumijem, tko to radi u A1???
Dobio sam i ovaj mjesec račun....istina, na 0 kn, ali je došao
Platio sam im ja i to za svaki slučaj 😁
KATASTROFA

Jedna briga manje za tebe. Sva sreća pa si napisao da je račun stigao na 0,00 kn. 😃
Ovo je tebe išlo, samo nisi kužila, pa si ovako reagirala. Molim te počni čitati s razumijevanjem postove. Pogotovo one koje citiraš.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Ovo je tebe išlo, samo nisi kužila, pa si ovako reagirala. Molim te počni čitati s razumijevanjem postove. Pogotovo one koje citiraš.
Logično.

Odgovori