Lp,
moje pitanje je vrlo jednostavno, zanima me zašto mi se lagalo oko datuma za isporuku playstation 4?
26.11.2019 smo telefonskim razgovorom produžili ugovor na 2 godine uz konzolu ps4. Usmeno mi je rečeno da konzola dolazi 3 do 5 radnih dana što mi je i odgovaralo.
Nakon 5 dana zovem povratno te mi se govori da isporuka konzole je 2 tjedna od dana aktivacije. Nije problem naravno čekati nismo djeca.
Usluga je aktivirana 06.12 i da ne pljujem po svemu radi savršeno dapače nikad nisam imao problema sa A1 uskugom i smatram ju kvalitetnijom od većine. Zovem povratno za provjeru isporuke govori mi se da nisu sigurni više u 2 tjedna nego isporuka je sada 3 tjedna.
Naravno da takva promjena dogovora mi ne paše iz razloga što sa obitelji putujem na božićne praznike i nisam u svom gradu iduci tjedan i ne želim da mi paket dolazi kada nisam u hr(24.12-27.12) te u slučaju da nestignem pokupiti ga vrati se A1.
Rečeno mi je da će me kontaktirati, nitko me nije kontaktirao pa zovem opet sam sebi već dosadan, korisnica sa kojom sam pričao (jako kulturna) nakon provjere govori da sigurno nemoze biti u 2 tjedna nego minimalno 3 i upitno dali će uopće doci do bozica (inače namjena ps4 je za poklon djetetu), govori kako je eskalirala situaciju i sigurno ce me netko nazvati tokom dana.
Kompletni dan je prošao a poziva nemam niti datum isporuke niti ništa. Nisam tražio toliko isporuku koliko čitavo vrijeme molim za točan datum isporuke radi organizacije privatnog života i djeteta.
Imam pravo otkazati ugovor i prekinuti sve 14 dana od aktivacije (20.12) što doista smatram glupim potezom jer sam sa vama preko 8 9 godina zadovoljan do ove gluposti i teško mi je povjerovati da nitko u 3 tjedna nemoze mi dati tocan datum isporuke i sto se to dogada sa isporukom i zašto mi se govore stvari koje nisu točne?
Hvala na odgovoru.
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original