Riješeno

ISKUSTVA S OVERSEAS

  • 26 Prosinac 2017
  • 7 odgovora
  • 2863 pregleda

Poštovanje! Pokušat ću biti što kraća i postaviti par pitanja koja imam. Koji je jedinstveni broj partnera (VIP-a)? Koliko dugo ste čekali na dostavu mobitela iz Overseasa? Hoću li ja dobiti neku informaciju i gdje o tome kad ću dobiti naručeno? Pozdrav!
icon

Najbolji odgovor od TPetricevic 15 Siječanj 2018, 18:24

Hvala Vip_Iva i ispricavam se sto nisam ranije odgovorio. ?

Vrlo me ugodno iznenadilo sto sam u medjuvremenu dobio poziv iz VIP-a i da su se zbilja potrudili dati mi drugi uredjaj po vrlo povoljnim uvjetima umjesto neisporucenog. ?

Hvala na pomoci i problem je rijesen. ?
Pogledaj original

Odgovora 7

Bok @VK_purgeri
Možeš nam se javiti OVDJE s podacima vlasnika usluge, pa ćemo provjeriti.
Razina korisnika 4
Bedž +2
Svi koji čekate robu preko Overseasa ostavite svaku nadu 🆒

Nedavno su bili članci po portalima koliko su u Ovetseasu ne poslovni i koliko kasne, samo za usporedbu u 4 mjesecu kada nema gužve sam čekao Officebox 14 dana, ZG-ZG 14 dana pa za vola ubit'. Sva sreća da me dostavljač zna pa je u skladištu primjetio paket koji su njegovi već htjeli vratiti u VIP i uzeo da mi dostavi.

Lažu i svaki puta kada se nazove služba za korinike na web stave da sam odgodio dostavu, muljtori, samo ne znam zašto ih VIP i dalje koristi kada postoje druge firme koje uredno rade i dostavljaju.
Narucio sam mobitel iz Webshopa 12. ovog mjeseca i Overseas ga jos nije isporucio. Moze li se dobiti kontakt u VIP-u da se dogovori daljnji postupak?
Razina korisnika 1
VIP bira sebi povoljnije partnera što imaju pravo. Međutim, korisnici ne bi smjeli trpiti zbog toga.
Nakon prosle poruke (i bezuspjesnog pokusaja odgovora na Webshopov e-mail o ponistenju narudzbe), ovdje cu napisti kako me OE tjednima vukao za nos i na kraju rekli da je paket neuruciv zbog greske posiljatelja (nije prilozen neki dokument) i vracen posiljatelju. Webshop je na to ponistio narudzbu bez da me kontaktirao, iako su bili svjesni (ili su trebali biti) problema koje je OE svima uzrokovao problema ovih blagdana.
Rezultat je ove neugodne price da sam, ni kriv ni duzan, ostao bez jednog od vrlo rijetkih uredjaja u vasoj ponudi koji me vrlo zanimao, koji je bio na akciji i kojeg vise nema u ponudi... 😞
@TPetricevic Zbilja mi je žao zbog situacije koja ti se dogodila :(
Možeš nam se obratiti putem inboxa na forumu OVDJE , pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 ili mailom na sluzba.za.korisnike@vipnet.hr
Hvala Vip_Iva i ispricavam se sto nisam ranije odgovorio. ?
Vrlo me ugodno iznenadilo sto sam u medjuvremenu dobio poziv iz VIP-a i da su se zbilja potrudili dati mi drugi uredjaj po vrlo povoljnim uvjetima umjesto neisporucenog. ?
Hvala na pomoci i problem je rijesen. ?

Odgovori