Pozdrav,
jučer, 10.01.2021. sam preko Internet bankarstva (PBZ) kupio A1 bon od 120 kn. Prilikom unosa dobivam poruku da je bon već iskorišten.
U čemu je problem i kako ga riješiti?
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Pogledaj originalPozdrav,
jučer, 10.01.2021. sam preko Internet bankarstva (PBZ) kupio A1 bon od 120 kn. Prilikom unosa dobivam poruku da je bon već iskorišten.
U čemu je problem i kako ga riješiti?
Najbolji odgovor od A1_Anchi
Pogledaj originalZvati 0800 091 091, samo oni mogu provjeriti gdje je nastala greška i aktivirati ti bon.
Prije toga probaj ponovno ukucati bon, možda si neku brojku krivo upisao
Ma probao sam više puta i uvijek isto. Ništa, zovem SZK i nadam se pozitivnom rješenju.
Hvala nickno!
riješeno
kad sam ih konačno dobio problem riješen u 5 minuta bez puno pitanja i provjera
što je bilo? nemam pojma
imam ti za prodat a1 bon od 60 za 30knako želiš
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.