Riješeno

Homebox prijava


Postovani,

Ne znam da li je ovo najbolji nacin kontakta za potencijalnog novog korisnika da postavi par uvodnih pitanja... (ne vidim drugi kanal na website-u)

U procesu sam zatrazivanja usluge A1 Homebox. Trebat ce mi internet u Rijeci gdje cu stici 13.06.2022. i boraviti 3 mjeseca.

Da li sam dobro vidjela da treba 30 dana da se ukljuci od kad zatrazim? I ako je tako, da li se moze taj period skratiti?

Koliko vidim, Homebox se jednostavno ukljuci u struju i koristi kao wi-fi; tocno?

Nemam trenutno broj telefona u Hr; da li mogu staviti inozemni broj kao kontakt u medjuvremenu?

 

Zahvaljujem,

 

Biba

icon

Najbolji odgovor od nickno 28 May 2022, 08:56

Pogledaj original

Odgovora 23

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Biba Boban  bok!  Ako je u pitanju 4G ili 5G Homebox, uključujemo ga unutar 24 sata od preuzimanja. Kod 5G internet usluge, mora doći tehničar obaviti instalaciju pa je stoga službeni rok do 30 dana. Predlažem da nam javiš točnu adresu OVDJE pa provjerimo mogućnosti. 

Razina korisnika 4

Postoji Indoor i Autdoor 5G internet.Prvi se uključuje u roku 24h,netreba tehničar.

Hvala na odgovoru. Provjerila sam, na mojoj adresi u Rijeci nema 5G.

Znaci, trebala bi 4G Homebox. Da li to stigne postom (unutar 24 sata od 'kupnje'??) i ja onda jednostavno ukljucim u struju? Cijena 179kn / mj, plus router (399?)?

Na vasem website-u vec nekoliko dana ne mogu daleko stici s narudzbom, jer dobivam 'oops nesto je krenulo po zlu' poruku...? Je li to samo kod mene, ili kod vas?

Zahvaljujem na daljim uputama.

Biba

 

*router 499kn

Razina korisnika 1
Bedž +2

Bok @Biba Boban rok za aktivaciju usluge Super Homebox 4G je 24 h od preuzimanja uređaja. Ruter se uključi u struju i možeš koristiti usluge. Mjesečna naknada iznosi 179 kn, a ruter se plaća jednokratno ili na rate, ovisi kako odabereš prilikom naručivanja. Ako ne možeš pokrenuti narudžbu, molim te pošalji nam svoje podatke [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] i kontakt broj ovdje  kako bismo mogli sve dodatno provjeriti. 

Hvala. Mozete mi samo potvrditi da li to (Homebox / router) stigne postom na moju adresu, i u kojem roku nakon sto narucim? Razumijem da onda treba jos 24 sata dok se aktivira. Mene trenutno nema na toj adresi tako da trebam naruciti tako da kad stigne da budem tamo.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Biba Boban  uslugu možeš ugovoriti i na našem prodajnom mjestu, u tom ti se slučaju odmah uručuje uređaj putem kojeg ti se omogućuje usluga. Po primitku uređaja, usluga će ti biti aktivna u roku 24 sata. Ako uslugu ugovoriš preko daljinske prodaje, dostava routera svakako bi trebala biti izvršena u roku 5 radnih dana. 

Hvala na dosadasnjim odgovorima. Jos jedno pitanje za sada: da li 4G Homebox ukljucuje uslugu telefona (ispricavam se ako je to vec spomenuto a ja sam propustila)?

Razina korisnika 4

S obzirom na tvoju situaciju,razmisli jeli tebi uopće potreban Homebox!?Druge usluge mogle bi biti bolje!?

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Biba Boban Super Homebox paket je DUO usluga; u sklopu paketa dobivaš internet i telefonsku uslugu :) 

Razina korisnika 4

Ide cijena Homboxa od 1.7. gore.Mogućnost prekida u.o.!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ide cijena Homboxa od 1.7. gore.Mogućnost prekida u.o.!

 

Poskupljuju i dodatne minute, sms i MB od 01.07. na prepaidu,dobila jučer "čestitku" od A1

Razina korisnika 7
Bedž +4

20kn više i 100GB na dar

Razina korisnika 4

Prilika za “mudrijaše” da uzmu u.o. i besplatno do 30.6. koriste Homebox.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pošto cijena ide gore za Homebox hoće li Homebox imati pristup 5G mreži ne mislim na onaj 5G Homebox nego na onaj sa prometom od 1TB

@A1_Leona Hvala. Da li je to fiksni ili mobilni telefon? Trebat ce mi telefon kad budem tamo (mobilni) pa bi to bila dodatna pogodnost. Jos jedno pitanje: kakvu podrsku pruzate korisnicima, kad zatreba neka asistencija? 

Razina korisnika 4

https://www.a1.hr//obavijest-korisnicima

Razina korisnika 7
Bedž +4

To znam a šta je sa 5G pristupom?

Razina korisnika 4

Moderatori,svaki čas,samo što nisu,brzinski odgovaraju na upit!?

To znam a šta je sa 5G pristupom?

 

Meni su ovak odgovorili kad sam ih pitao

"s obzirom na to da nam je je cilj provesti novu infrastruturu za što veći broj korisnika i područja, sigurna sam da možeš očekivati poboljšanje, no nemamo informaciju u kojem vremenskom periodu." 

Razina korisnika 7
Bedž +4

To znam a šta je sa 5G pristupom?

 

Meni su ovak odgovorili kad sam ih pitao

"s obzirom na to da nam je je cilj provesti novu infrastruturu za što veći broj korisnika i područja, sigurna sam da možeš očekivati poboljšanje, no nemamo informaciju u kojem vremenskom periodu." 

Kod mene je 5G infrastrutura mene zanima dali će homebox 1TB  imati pristup 5G mreži ili će ostati na 4G?

Pokusavam ponovo dobiti odgovore na jos neka pitanja, prije nego uzmem Homebox 4G (buduci da nemam nikakvo prethodno iskustvo s mobilnim internetom).

1. Telefonska usluga - za koju mi je receno da je ukljucena u paket - da li je to 'fiksni' telefonski broj ili mobilni? Da bi bio mobilni da li to znaci da moram SIM karticu staviti u svoj mobilni telefon? Malo vise informacija o tome kako to funkcionira bi mi bilo korisno.

2. Podrska korisnicima - kome se obratim za asistenciju ako mi zatreba? Ako je taj kanal preko ovog foruma, onda to i nije bas jako azurno.

Hvala

Razina korisnika 6
Bedž +6

1. Da, to je fiksni broj, neće raditi ako odeš u drugu županiju, bez obzira da li je u homeboxu ili mobitelu. Radit će samo u Primorsko-Goranskoj županiji, tj.Rijeci i okolici. Odeš u Zagreb ili Dubrovnik- neće raditi.

2. Služba za korisnike je na broju 0800 091 091, slijediš upute govornog automata.

Za homebox piše u onom linku gore ,broj za dodatne informacije je 0800 900 830

Odgovori