Riješeno

Homebox povrat novca

  • 4 April 2021
  • 3 odgovora
  • 224 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 3 odgovora

Zbog nezadovoljstva kvalitetom Homebox usluge raskinuo sam ugovor unutar 14 dana od sklapanja ugovora na daljinu. Prije neki dan dobio sam uputu o povratu Homebox opreme.

Budući da sam opremu platio jednokratno (pouzećem prilikom dostave) zanima me na koji način mogu ostvariti povrat novca.

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 18 May 2021, 23:12

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +3

@damirp pozdrav! 

Možeš mi svoje podatke proslijediti OVDJE kako bih napravio provjeru ovog slučaja? Konkretniju podršku moći ću pružiti ako ću imati točne informacije. 

Pozdrav svima

 

moj novi problem je sljedeći. 08.05.2021. prijavio sam prekid usluge fiksnog Interneta i telefona (049 282 412). Agentica na broju 0800 091 091 pokušala je inicijalizirati modem međutim bez uspjeha. Ubrzo sam utvrdio da je prekinut kabel (nadzemni vod) koji od stupa vodi do susjedne kuće s koje je povezan na našu kuću. 10.05. dolazi prvi tehničar, 11.05. ekipa za radove i 12.05. ponovo jedan od tehničara i svi oni nemaju rješenje za nastalu situaciju. Svi su oni ugovorni podizvođači T-com-a.

Mene sad zanima sljedeće:

  • može li A1 urgirati u rješavanju ovog slučaja jer ja nisam korisnik T-com-a veća A1? Neznam imam li ja kao korisnik drugog opeatera ikakva prava prema T-com-u odnosno treba li takve probleme rješavati korisnik ili operater?
  • kako će se naplatiti usluga za period kada je nisam imao?

Homebox kao moguće rješenje ne želim jer sam ga ugovorio ali odmah zatim i raskinuo jer nisam bio zadovoljan kvalitetom i pouzdanošću.

Napominjem da u kući imam kroničnog bolesnika, stariju osobu koja treba telefon radi poziva liječniku i hitnoj medicinskoj pomoći te školarce koji su na on-line nastavi.

Molim vas da što je moguće prije riješite nastalu situaciju.

Lp

Damir

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @damirp ! Zamolio bih te da mi pošalješ svoje podatke OVDJE kako bih ti provjerio status povrata uređaja i proslijedio ti uputu kako predati zahtjev za povratom iznosa.

Odgovori