Riješeno

Homebox potrošnja internet prometa za 5 dana!!!

  • 12 September 2018
  • 13 odgovora
  • 5351 pregled

  • Aktivni forumaš početnik
  • 13 odgovora
Kolegica mi je uzela homebox radi brzog interneta jer nema drugog izbora ali od prvog dana ima problem sa potrošnjom. Naime cijeli paket od 160Gb joj je potrošen za prvih 7 dana iako nezna sta su torrenti niti je neki power user. Da li je moguće od voća dobiti detaljni izlistano prometa za protekle mjwsecez, jer nema teorije da se tako brzo potroši kompleta paket!!!
icon

Najbolji odgovor od A1_Sanja 17 September 2018, 16:43

Pogledaj original

Odgovora 13

Mislim od Vipa 🙂
Razina korisnika 1
Bedž +1
Pozdrav dejanp. Svakako uputi kolegicu da se javi pozivom Službi za korisnike na broj 0800 091 091 te će kolege detaljno provjeriti kako je moguće da je u takom kratkom roku potrošila cijeli paket. Kolege joj također mogu poslati specifikaciju za razdoblje koje joj je potrebno.
Razina korisnika 3
Potrošnju za tekući mjesec, kao i pregled računa i specifikacije, moguće je pratiti putem Moj Vip usluge https://bit.ly/1bDxklW što svakako i preporučujemo. Ukoliko postoji nejasnoća u izborniku se nudi i mogućnost javljanja putem obrasca. Naravno, uvijek je i Služba za korisnike koju je Petra spomenula, na raspolaganju.
Evo, novi mjesec, nova sr***nja 😞
Unutar prvog dana potrošeno je 4!!!!, slovima četiri Gigabajta prometa!!!!
Dijete je u školi, nakon škole nije palilo PS, žena je pola dana bila vani.
Da li neko zna, kolika je obračunska jedinca za internet na homeboxu? Samo mi nemojte reći da je 1Mb, pa da svaki ping mobitela i bilo kojeg uređaja pojedu po 1Mb!, Ono minuta, megabyte , ... :(

Kako stvari stoje, morati ću ići u posjet instalirati hakometar i pokušati razvrgnuti ugovornu obvezu na taj način 😞 a ljudi imaju četiri pretplate kod vas i na rubu su živaca. Molba da se homebox zamijeni za telefonsku paricu su glatko odbijeni od strane Vipove službe za korisnike.
Tužno, jadno, Baš ste za (A)1 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Na dobrom si tragu. Obračunska jedinica za prijenos podataka je 1Mb.
Cjenik
Strana 129.
Ne mogu otvoriti link, ali ako je tako ,to je teška sramota i blago rečeno krađa!!!! Da se za efektivno potrošenih stotinjak Mb, naplati par Gb!!!!!!

SRAMITE SE!!!!!!!!!!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Cjenik

Evo novi link, strana 129.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Očito su preimenovali link baš u međuvremenu 😃 kad sam ga ja kopirala još je pisalo vipnet u adresi 😃
Evo, jutros sam malo prelistao tih 700injak stranica cjenika, i koliko vidim, sve usluge koje Vip 1 nudi imaju obračunsku jedinicu 10 ili 100kb za podatkovne usluge unutar paketa, osim..... naravno homebox usluge. Ovo govorim za pakete unutar pretplate. nakon potrošenih podataka iz pretplate, mnogim se uslugama mijenja obračunska jedinica na 1Mb.

Sada razmislite, jedan mobitel pinga mrežu X puta u minuti, google account, mail, sinkronizacija, imate twitter, Fb, ... neznam niti ja što, i svaki taj ping ne troši više od 10ak kb, ali korisniku "skine" po 1Mb!!!!

Pa da niste bezobrazni sigurno postoji i neka teža riječ za vas 😞

A da ne govorim da se do ovoga cjenika ne može doći preko vaše stranice, osim ako nemaš direktan link. Prilikom upisa cjenik u tražilicu na Vip 1 stranici, dobijete samo 5 pojmova koji se odnose na roaming usluge. Kriminal!!!!!

Ljudi, dajte neki savjet, kako se izvući iz ovog pakla ugovora sa Vip 1, bez penala. Ovime ste izgubili jednu obitelj korisnika vaših usluga i do nove godine vam "bježe" 4 pretplate. :(

Ajmo, sada A1 Maja, Sanja, Ivana, Milica i ostali administratori, dajte savjet....

Namjerno vas oslovljavam sa Vip 1, jer ste vi i dalje vip, samo "više niste telekom" vi ste manje i od toga!!!

😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Raskid bez penala ćeš teško izvuć jer iako se oni nisu raspitali tako je to odavno što se tiče obračuna. Već smo i na starom forumu o tome pisali, kao i o tome da homebox nije punokrvna zamjena za fiksni neograničeni internet.

Možeš pokušat slanjem stalnih prigovora na službeni mail svaki mjesec, opravdanih naravno, pa nakon 3, 4 prigovora zatražit odobrenje raskida bez penala, ali realno nemaju razloga ga odobriti.

Ekipa sebi može pomoć tako da kad je spojena mobitelima na homebox izgasi automatsku sinkronizaciju (sync) Google usluga i uključi uštedu podataka da se razni messengeri ažuriraju samo kad upale zaslon uređaja isl...

Pri izboru iduće usluge i operatera obavezno potražite uvjete korištenja i dobro proučite.
Hvala ba odgovorima, Sunašce 🙂
Pokušat ću testirati brzinu pristupa i nadati se da ne mogu isporučiti 70% od oglašenih 112 mbps. Pa ići prema hakomu sa prijavom.
Razina korisnika 7
Bedž +3
S obzirom da im vuče tako brzo promet, rekla bih da je prije brzina vrlo dobra i da ostvaruju stabilan 4G. Veća i stabilnija brzina rezultira i bržom potrošnjom prometa. Zato nam danas treba npr. 5Gb za iste stvari za koje smo nekad trošili 2Gb.
A zadnja je opcija isplatiti penale i baciti crno... A po starom vipovom običaju, onda ide poziv i moljakanje za ostanak, ali čisto sumnjam da će ih zadržati... 😞

Odgovori