Riješeno

Greška u sustavu

  • 31 January 2017
  • 3 odgovora
  • 1363 pregleda

Razina korisnika 4
  • Aktivni forumaš početnik
  • 143 odgovora
Sad već nešto više od tjedan dana na stranici moj.vip ne mogu vidjeti svoju potrošnju, čak i u postavkama uređaja "Trenutni podaci" nisu točni..
Svima sve normalno radi, a po vip-ovcima problem je kod mene (kao i za sve probleme koji nastanu uvijek kod korisnika problem), poslao nekoliko e-mailova, ali izgleda da je gužva ili svi uživaju vani na snijegu pa nemaju vremena za odgovoriti!
icon

Najbolji odgovor od A1_Berislav 31 January 2017, 12:21

Pogledaj original

Odgovora 3

Bok @Kova_sb,
prema slici koju si poslao, greška je u sustavu :-)
tj. s naše strane.
Ako si prijavio SZK, biti će riješeno i odgovoreno na tvoje mailove.
Razina korisnika 4
e-mail sam poslao na ovu adresu "sluzba.za.korisnike@vipnet.hr" ili da pošaljem na neku drugu adresu e-mail...
To je to 🙂

Odgovori