Govorna pošta

  • 31 January 2017
  • 4 odgovora
  • 9713 pregleda

Poštovani,

Maloprije sam kontaktirala Vašu službu za korisnike zbog poteškoća sa uslugom govorne pošte. Kolege su mi rekle da usluga nije aktivna, ali meni dolaze obavijesti da su mi ostavljene poruke u pretinac govorne pošte, kad nazovem broj 0917000 govorni automat mi kaže da unesem svoj pretplatnički broj i stisnem #, sve to napravim te dobivam povratnu informaciju da moj pretplatnički broj ne postoji. Broj sam pisala i u obliku 0911908977 i u obliku 385911908977 i ne prihvaća ni jedno od navdenoga. Zatražila sam Vaše kolege s kojima sam razgovarala da me spoje kolegama sa tehničke no oni su rekli da to ne mogu i da nazovem broj tehničke podrške plus 091 7124091 te da kolege rade do 21:00. Ja sam zvala no kolege je već sada nemoguće dobiti, te mi je nakon toga kolegica koja ne radi na odjelu tehničke rekla da se obratim u ovlašteni servis za moj uređaj.
Molim Vas da netko od kolega sa tehničke provjeri u čemu je problem te na koji se način isti može riješiti.

Lp,
Martina

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +4
Ako je sve ovo što si napisala istina, onda osoba s kojom si razgovarala u službi za korisnike nema pojma i treba dobiti momentalni otkaz. Pokušaj poslati besplatnu sms poruku SEK na 13111 te vidi što će se dogoditi i javi da li ti nakon toga usluga radi.
Napravila sam to i usluga mi sada radi, ali kada nazovem broj 091 7000 kaze mi da nemam poruka, a na ikoni od govorne poste mi je danas u nekoliko navrata dolazila kao 1 nova poruka.
Vjerojatno se radilo o grešci, ali kolegica nije bila ljubazna i umjesto da prespoji poziv kolegama sa tehničke ona me uputila da idem odnijet svoj mobitel na servis jer kako ona tvrdi to se radilo o nekoj drugoj usluzi na mom uređaju, a ne o govornoj pošti, makar kad nazovem 091 7000 i kada stisnem ikonu Voicemail na uređaju desi se ista stvar.
Koliko sam upoznata Apple nema svoj pretinac govorne pošte nego je to isključivo usluga od operatora.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Kad ti stigne govorna pošta dobiješ SMS da ti je taj i taj broj u toliko i toliko sati ostavio poruku. Nijedna posebna aplikacija kod nas ne detektira govornu poštu tako da iako imaš neku posebnu aplikaciju notifikacija se odnosi na neku drugu obavijest, ne poruku na VIP serveru. I Android ima neke postavke za voicemail ton, Ali osim broja za brzo biranje jedinicom ništa drugo ne funkcionira. Pretpostavljam da to bolje funkcionira kod Amera isl gdje se toj usluzi daje puno više pažnje. Uglavnom, s mobitelom ti je sve u redu, a tu notifikaciju pokušaj otkriti ili je zanemari...
Bok @Martina11,

vidim da je usluga sekretarice aktivirana jučer, a također imaš aktivna preusmjerenja na sekretaricu za slučajeve, da si nedostupna, ne javljš se i zauzeta.
Pretpostavljam da sada sve funkcionira. Poruka na sekretarici nije mogla biti ostavljena prije nego je usluga aktivirana. Kakve si notifikacije prije toga dobijala, teško je reči.

Što se tiče kolega s pogrešnim informacijama, možeš nazvati ponovno SZK i požaliti se. U sustavu je vidljivo kada si i s kim pričala, pozivi su snimljeni i nadređeni može preslušati poziv i upozoriti djelatnika koji je pogrešio.

Odgovori