Zašto mom ocu,čovjeku od 70 godina, uporno šaljete glupe poruke. Tipa da neće njegova tarifa više biti aktivna. On ne koristi nikakvu opciju niti će. Kupuje bon svaka tri mjeseca i tako će nastavit. Ima mob kako bi nazvao ako treba nešto ili kako bi ga se moglo nazvati. Prestanite ga uznemiravati. Osim ako želite izgubiti klijenta
Najbolji odgovor od nickno
Operateri su po zakonu dužni tri dana prije isteka tarife jednom dnevno upozoriti korisnika da će mu se tog i tog dana isključiti tarifa ako nema dovoljno kuna na računu. E sad, ti kažeš da tvoj otac nema nikakvu tarifu, vjerojatno onda onda on prima obavijest o isteku same kartice, a ne tarife.
Zašto moraju slati obavijesti? Zato jer je bilo pregršt prigovora od zaboravljivih korisnika kojima bi propale gige, minute i štogod bilo u tarifi ako nisu na vrijeme nadoplatili bon.
Tako da se uzalud prijetiš prelaskom kod nekog drugog-i HT i Tele2 će mu po sili zakona slati iste poruke