Riješeno

Dugovanje/MCGA

  • 1 February 2021
  • 5 odgovora
  • 3639 pregleda

Naime, dugovao sam 465 kuna (3 racuna) za mobilne usluge, u međuvremenu sam ih podmirio sve, ali danas sam dobio poruku na mobitel da su moja dugovanja proslijedena u MCGA (isti ti novci koje sam platio par dana unatrag 465 kn) te da nazovem neki broj na viber/whatsapp. Da li je potrebno to raditi s obzirom da sam sve podmirio u A1. 

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 2 February 2021, 21:25

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @GetWet19 , predlažem ti da se telefonski javiš Službi za korisnike na broj 0800 091 091 kako bi provjerio stanje dugovanja. Uplatio si prema podacima s računa? 

Pozdrav @GetWet19 , predlažem ti da se telefonski javiš Službi za korisnike na broj 0800 091 091 kako bi provjerio stanje dugovanja. Uplatio si prema podacima s računa? 

Tako je, sve je plaćeno.

 

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ako me oči ne varaju, prikazuješ moj telekom aplikaciju i plaćene račune od HT-a a pišeš A1? 🤨

Ako me oči ne varaju, prikazuješ moj telekom aplikaciju i plaćene račune od HT-a a pišeš A1? 🤨

🤦🏼‍♂️Pardon, tako je to kad imas razlicite providere i za mobitel i za internet i za tv...  Nisam uopce skuzio.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@GetWet19 i nas ovdje je to zbunilo :sweat_smile: Do kojeg smo zaključka onda došli, koristi li se mobilna usluga kod nas ili je broj na HT-u? 

Odgovori