Riješeno

Dugogodišnji korisnik je manje vrijedan

  • 11 December 2021
  • 3 odgovora
  • 470 pregleda

Kao dugogodišnji korisnik vaših usluga očekivao sam više pogodnosti prilikom produženja ugovora nego ih imaju novi korisnici. No, ostao sam zapanjen bezobraštinom koju ste mi ponudili. Ukratko, razgovor s vašim agentom je završio tako da sam vas odlučio napustiti.

Eto, toliko. Ovo je moj prvi i posljednji post na vašem forumu.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 12 December 2021, 23:51

Pogledaj original

Odgovora 3

Bas me zanima na temelju cega odreduju kojim ce korisnicima ponuditi kakve popuste. Ja sam recimo nepune 2 godine u A1, a dobio sam solidan popust na uredaj i mogucnost produljenja ugovora skoro 4 mjeseca prije isteka stare ugovorne obaveze. Mozda zato sto smo kao obitelj u mozaik grupi i ostavljamo im mjesecno 1000 i nesto kuna.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @zvonimir.b :hand_splayed_tone1:  Žao mi je da si nam se odlučio javiti nakon što si donio konačnu odluku o napuštanju A1. :frowning2:  Mogli smo provjeriti ponudu koja ti je komunicirana kao i popuste koji su dostupni tebi kao našem postojećem korisniku. Ako nam se s vremenom odlučiš vratiti, rado ćemo odgovoriti na sva tvoja pitanja. @strixfm4 Ponude se mogu razlikovati za nove i postojeće korisnike. Popusti na mjesečnu naknadu i na uređaje nisu uvijek isti jer se promocije mijenjaju. Znamo imati i posebne Webshop ponude gdje korisnici sami naprave narudžbu kako bi iskoristili posebnu pogodnost koja je u tom trenutku dostupna. Imali smo i Black Friday ponudu. MOZAIK također utječe na popuste. Nadam se da sam pružila dovoljno info. :relaxed:

A je stvarno imate ponudu uređaja. a pismeni ste, pogledajte ponudu T coma i ponudu Telemacha, pa vi u A1 imate još uvijek 10 vrsta mobitela na tipke i 50 vrsta I Phonea. Ugledajte se na druga dva operatera po ponudi, količini ponude, po cijenama, po svemu. Pola godine sam kod vas i već jedva čekam istek ugovora. 

Odgovori