Riješeno

Dostava uređaja (produljenje ugovora-mobilna)

  • 14 Prosinac 2020
  • 1 odgovor
  • 305 pregleda

Lijep pozdrav,

8.12.2020. sam razgovarao sa vašim agentom. Dogovorili smo se o produljenju ugovora na pretplatu. No međutim meni nije stigla nikakva potvrda na mail ili sms poruka da je to sve prošlo. Dogovorili smo se za dostavu mobitela na kućnu adresu. Zanima me da li trebam dobiti neku potvrdu? Rekla mi je da dostava traje 3 radna dana. Prošla su 5, a ja nisam dobio nikakvu obacjest ni ništa. Nisam siguran da li je produljenje prošlo.. Ako netko ima sličan problem neka posavjetuje...

icon

Najbolji odgovor od A1_Drazen 2 Siječanj 2021, 19:45

@SPORO22 pozdrav, ispričavam se što ti tek sada odgovaramo. Ne znam jesi li zaprimio uređaj na kućnu adresu. Ako je potrebna provjera, molim te javi nam se s podacima (ime i prezime, OIB, broj) na privatnu poruku OVDJE.

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2

@SPORO22 pozdrav, ispričavam se što ti tek sada odgovaramo. Ne znam jesi li zaprimio uređaj na kućnu adresu. Ako je potrebna provjera, molim te javi nam se s podacima (ime i prezime, OIB, broj) na privatnu poruku OVDJE.

Odgovori