Riješeno

Dostava uređaja

  • 7 January 2019
  • 37 odgovora
  • 11674 pregleda

Naručeni novi mobitel još uvijek nije dostavljen. Zvao sam SZK i oni vide da je sve uredu. Kažu da je u procesu dostave. Eh sad, u Overseasu dobivam odgovor da navedeni mobitel uopće nisu dobili od pošiljatelja (Web shop) u njihov distribucijski centar. Tko tu koga?
Ukoliko mobitel ne dođe u roku ovog tjedna (ponedjeljak je danas) biti ću primoran otkazati prijelaz sa bonova na pretplatu te odbiti ikakvu naknadnu dostavu mobitela. Dobio sam putem mail-a : potvrdu narudžbe sa brojem narudžbe, zahtjev za primanje računa na email adresu, te Račun za narudžbu putem web shopa sa svim mogućim informacijama. Zvao sam nekoliko puta A1 korisničku podršku, bez uspjeha, kod njih je sve 5 i "mobitel samo što nije"....
Trebam obavijest da li uređaj dolazi, da li je na putu, jel zapelo negdje, pa moram se organizirati!!!
Pomoć molim...
@A1_Antonija
@A1_Anita
@A1_Antun
@A1_Deni
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 8 January 2019, 22:12

Pogledaj original

Odgovora 37

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav kole93,

moramo provjeriti tvoj zahtjev za navedenu informaciju. Molim te, javi nam se na 0800 091 091. 

Zvao sam i vaš odgovor je bio da je još uvijek u obradi i da se strpim, na što sam ja pitao koji je vremenski rok sa isporucenje uredaja, a vas kolega je rekao da vremenskog roka nema?!!?

Znaci ja uredaj mogu ocekivati i za mjesec, godinu itd.,jako ne profesionalno od strane vaših agenata u sluzbi za korisnike 

Zvao sam i vaš odgovor je bio da je još uvijek u obradi i da se strpim, na što sam ja pitao koji je vremenski rok sa isporucenje uredaja, a vas kolega je rekao da vremenskog roka nema?!!?

Znaci ja uredaj mogu ocekivati i za mjesec, godinu itd.,jako ne profesionalno od strane vaših agenata u sluzbi za korisnike 

Budi sretan, stari, svoj uređaj ćeš dobiti (jednog dana). Meni je narudžba uredno naplaćena, međutim uređaj sigurno neću dobiti jer im je webshop “pukao” taman nakon naplate. Potvrde o narudžbi i plaćanju na mailu nema. Vrlo convenient, jel.

Već nekoliko dana zaredom zovem i raspitujem se glede razrješenja te situacije. “Strpite se”.

Nemam strpljenja, jbg.

@A1_Antonija 
@A1_Anita 
@A1_Antun
@A1_Deni
@A1_Sunchica 
@A1_JureG 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav p3r02d3r0

Ovo bi se svakako trebalo detaljnije pogledati. Proslijedi mi svoje podatke OVDJE pa provjerim što se točno dogodilo.

Poslao

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

 

Problem sam “riješio” tako da su mi u banci naposljetku rekli da mi kupnja nije naplaćena. Nakon toga sam jednostavno odustao od daljnje kupnje :-)

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

 

Problem sam “riješio” tako da su mi u banci naposljetku rekli da mi kupnja nije naplaćena. Nakon toga sam jednostavno odustao od daljnje kupnje :-)

Ma meni su sad opet napravili naplatu, a od potvrde s njihove strane nista. :/

Poslao

Pozz,

Imam identicnu situaciju. Prvo su mi naplatili 2 puta uredjaj pa sam dobila povrat sredstava, pa sam platila opet i opet nema potvrde o narudzbi. Smijem li pitati kako si rijesio problem? 

 

Lp

 

Problem sam “riješio” tako da su mi u banci naposljetku rekli da mi kupnja nije naplaćena. Nakon toga sam jednostavno odustao od daljnje kupnje :-)

Ma meni su sad opet napravili naplatu, a od potvrde s njihove strane nista. :/

Moguće je da njihov sustav zafrkava, pa rezervira sredstva ali u konačnici ne napravi i naplatu. Mislim da ti nema druge nego gnjavit njihovu službu za korisnike. Ukoliko oni ništa ne pomognu, onda ako ikako možeš, kupnju obavi negdje drugdje.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Andreic, mi smo ovdje i pomoći ćemo ti, hvala @p3r02d3r0 u međuvremenu na ponekoj info. :relaxed:

Sama si putem naše Webshop stranice radila narudžbu? Je li narudžba na temu produljenja ugovorne obveze, prijelaza s bonova na pretplatu ili je riječ o potpuno novoj aktivaciji broja? 

Tema stara godinu dana...

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ali ne i komentari...

Odgovori