Riješeno

Dostava uređaja

  • 7 January 2019
  • 37 odgovora
  • 11697 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 37

@A1_Dora podatci poslani

U ponedjeljak 25.11.2019.sam sklopio ugovor uz trio paket i dobio ps4. 

Ps4 nije bilo na stanju pa su rekli da se šalje poštom, pa me zanima kada bi od prilike uređaj mogao doći? 

Razina korisnika 4
Bedž +3
DrAvA0504 👍🏼
@A1_IvanaM podatci su poslani prije 3 sata u inbox, da li ima kakvih novosti u vezi mojeg problema?
Razina korisnika 4
Bedž +3
@DrAvA0504 Nema potrebe duplicirati upite i ovdje i kroz privatnu poruku. Odgovorila sam ti već pa je sad potrebno pričekati na povratni kontakt.
Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav kole93,

moramo provjeriti tvoj zahtjev za navedenu informaciju. Molim te, javi nam se na 0800 091 091. 

I tako.... 17.-ti dan čekanja, još nema najave ičega... Da otkažem? U tijeku je "provjera" koja trajeeeeeee. Ne želim biti nepristojan i mangup, ali profesionalni rad? NE
Razina korisnika 1
Tako sam i ja imao problem sa dostavom A1 mobitela na bonove pa sam ga na kraju dobio gratis i smanjili su mi iznos zadnja dva računa za taj iznos.
Treba biti strpljiv jer ako se hoće i ako oni žele može se sve riješiti kako treba i na obostrano zadovoljstvo.
Dostava im ful šteka.
Par puta sam ih pitao zašto ne pređu na HP ili neke druge dostavne službe koje dobro rade.
Ma znam da treba imati strpljenja, ali 17 dana već čekam. Da ih nisam zivkao non stop zadnjih par dana, ne bi niti pokrenuli "provjeru gdje je zaštekalo". Lijepo u Web shopu piše 3 dana -izvan Zagreba. E sada, usporedba 3 naspram 17??? Ne da boli, nego duševne boli imam od toga... 🙂 Sinoć je počela "provjera" i nije još gotova? Baza podataka im se srušila? WTF? Kužim se u kompjutere i nivoe koje oni mogu gledati, svaki od njih ima svoj "level" koji mogu pogledat i provjerit, ali pobogu, približno 17 sati za provjeru samo mene? Pa gdje su ostali ljudi sa istim/sličnim problemom? @davorinjo1972

Zvao sam i vaš odgovor je bio da je još uvijek u obradi i da se strpim, na što sam ja pitao koji je vremenski rok sa isporucenje uredaja, a vas kolega je rekao da vremenskog roka nema?!!?

Znaci ja uredaj mogu ocekivati i za mjesec, godinu itd.,jako ne profesionalno od strane vaših agenata u sluzbi za korisnike 

Zvao sam i vaš odgovor je bio da je još uvijek u obradi i da se strpim, na što sam ja pitao koji je vremenski rok sa isporucenje uredaja, a vas kolega je rekao da vremenskog roka nema?!!?

Znaci ja uredaj mogu ocekivati i za mjesec, godinu itd.,jako ne profesionalno od strane vaših agenata u sluzbi za korisnike 

Budi sretan, stari, svoj uređaj ćeš dobiti (jednog dana). Meni je narudžba uredno naplaćena, međutim uređaj sigurno neću dobiti jer im je webshop “pukao” taman nakon naplate. Potvrde o narudžbi i plaćanju na mailu nema. Vrlo convenient, jel.

Već nekoliko dana zaredom zovem i raspitujem se glede razrješenja te situacije. “Strpite se”.

Nemam strpljenja, jbg.

@A1_Antonija 
@A1_Anita 
@A1_Antun
@A1_Deni
@A1_Sunchica 
@A1_JureG 

 

Treba netko sjesti u automobil i osobno otići čovjeku uručiti top model mobitela preko 10000 Kn uz ispriku. Tako se to radi, ali da čujem sada neku bedastoću od obrazloženja....

Odgovori