Riješeno

Došla opomena,a računi plaćeni

  • 2 November 2021
  • 3 odgovora
  • 290 pregleda

Razina korisnika 3
Bedž
  • Forum savjetnik početnik
  • 113 odgovora

Jutros me A1 neugodno iznenadio poslavši mi opomenu za neplaćene račune za Homebox za 4.,5.,6.,7. i 8. mjesec u ukupnom iznosu od 762 kn,a svi računi su uredno plaćeni internet bankarstvom,a do sada je sve bilo ok i HB sam koristio bez problema.Na aplikaciji sam povremeno znao pogledati račune i sve je bilo plaćeno i nije bilo duga,sve do danas.Poslao sam kopije uplatnica i žalbu,pa se nadam rješenju jer da nisam platio usluga bi mi danas bila isključena,a meni sve radi.Nadam se samo da je u pitanju greška sa njihove strane.

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Leona 2 November 2021, 21:11

Pogledaj original

Komentiranje je onemogućeno za ovu temu.

Odgovora 3

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Zlatko opomene se kreiraju automatski ako račun nije podmiren unutar datuma dospijeća. Jesi li ručno ispunjavao naloge za plaćanje navedenih računa? Pitam jer je najčešća greška prilikom plaćanja računa internet bankarstvom krivo upisan poziv na broj, a bez tog podatka nismo u mogućnosti izvršiti automatsko knjiženje uplate. Ako želiš, pošalji nam svoje podatke i e-mail s kojeg si nam se javio OVDJE pa ćemo napraviti detaljniju provjeru. 

Razina korisnika 3
Bedž

Sve naloge sam plaćao skeniranjem 2D bar koda sa uplatnica,a da ih nisam plaćao ne bi ni imao uslugu,a ja uslugu imam cijelo vrijeme.Nema potrebe slati podatke,poslao sam potvrde plaćanja sa internet bankarstva u szk,pa ćemo vidjeti.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Zlatko  svakako si dobro napravio :relaxed:  Po preuzimanju tvog e-maila napravit ćemo provjeru. Sad samo malo strpljenja do odgovora kolega, sigurna sam da ćemo doći do rješenja za ovu situaciju.