Riješeno

Dogovoriš jedno, dobiješ drugo

  • 10 July 2019
  • 5 odgovora
  • 277 pregleda

Preko agentice Tajane dogovoren fiksni telefon za 65 kn mjesečno, na kućnu adresu dođe i telefon i internet( tv su valjda zaboravili poslati). Ajde lijepo na poštu pa im šalji to nazad, pa čekaj da dođe samo telefon.Kada je napokon poslan samo telefon ponovno plati 9 kuna iako je već plaćen. Nakon toga mjesec dana prošlo telefon ne radi, računi dolaze i to 169 kn ( i za internet koji uopće nije ni ugovoren) . Zoveš sto puta, pričaš sa desetak agenata ( Tajana se više ne javlja) da bi danas rekli da se kartica u telefonu ne podudara sa njihovom i da je dalje aktivna i usluga interneta koji NIJE NITI UGOVOREN. I tako... Danas sam treći put u mjesec dana čuo: sada je sve riješeno javit ćemo vam se
icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvoje 12 July 2019, 12:58

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 2
Bedž +3
Pozdrav, kolega te je zamolio da nam pošalješ podatke vlasnika usluge u A1 inbox za provjeru. Bez provjere ti ne možemo dati konkretnije informacije.
Telefon još uvijek ne radi.
Za jedan dan u 5. mjesecu je došao račun od 10 kuna koji sam platio (ne znam zašto ), cijeli 6. mjesec nemam nikakvu uslugu od vas i pola 7. mjeseca a vi šaljete račun, KAKO TO... nije mi jasno...
Meni mogu pomoći jedino Đuro Lubura i Ilija Rkman.
@prevaranti Ovo opisano se svakako nebi trebalo dešavati. Dobro, srećom pa je odmah reagirano kako su i kolege komunicirali. Pa evo da probamo razriješiti situaciju što prije i da mogu provjeriti trenutno stanje, pošalji nam svoje podatke u A1 inbox

Odgovori