dno dna
tko je bio u sličnoj situaciji?od početka ugovora nismo dobili uslugu koju smo potpisali sa lažovom od prodajnog agenta.sve prigovore i reklamacije su odbijali,bez obzira što imamo sve crno na bijelom.na hakom nismo računali u startu jer bi nam ugovor istekao dok dočekamo odgovor...trenutno nam je router u kvaru i bez obzira što smo inzistirali na što skorijem dolasku nekoga da ga zamijeni, tek danas, nakon punih 5 dana je netko trebao doći...trebao,ali nije,jer je navodno netko prije 2 dana telefonski otkazao dolazak...naravno,nitko ne zna tko je otkazao...znači 5 dana smo bez interneta,svi sve znaju ali i dalje se prave grbavi...što napraviti??
u to vrijeme, prije skoro 2 godine, na odgovor HAKOM-a se čekalo jako dugo, čak i više od pola godine...zato sam rekao da će nam prije ugovor isteći nego nam riješe žalbu
Samo pisanim putem prigovori, ima 3 stupnja reklamacija/pritužbe, prva 2 kod A1 a zadnji HAKOM, ako si siguran da si u pravu kreni pisati i čekati odgovore, zakonski rok im je 15 dana da odgovore znači do HAKOMa stigneš za cca 1,5 mj što nije tako dugo. Meni su uvažili prigovore/reklamacije tek kad ih HAKOM je obavijestio da je pokrenut postupak.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.