Riješeno

Deaktivacija osiguranja ekrana

  • 23 April 2021
  • 4 odgovora
  • 4094 pregleda

Pozdrav,

Kako se deaktivira usluga osiguranja ekrana? 

Svugdje piše kroz aplikaciju A1 ili Moj A1 portal, ali opciju za deaktivaciju ne mogu nigdje pronaći.

lp.

icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 23 April 2021, 15:07

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Bedž +3

Pozdrav @magmar ,

žao mi je što želiš otkazati osiguranje svojeg ekrana jer sam sigurna da bi ti moglo koristiti :D

U svakom slučaju, to možeš napraviti kroz Moj A1 aplikaciju ili na Moj A1 web portalu.

Odabereš prvo tab Profili i tamo ti je dostupna kartica Osiguranje ekrana. Odabirom opcije Deaktiviraj uslugu dolaziš do sljedećeg koraka u kojem trebaš navesti svoju e-mail adresu i razlog otkazivanja. I to je to :)

Pozdrav @magmar ,

žao mi je što želiš otkazati osiguranje svojeg ekrana jer sam sigurna da bi ti moglo koristiti :D

U svakom slučaju, to možeš napraviti kroz Moj A1 aplikaciju ili na Moj A1 web portalu.

Odabereš prvo tab Profili i tamo ti je dostupna kartica Osiguranje ekrana. Odabirom opcije Deaktiviraj uslugu dolaziš do sljedećeg koraka u kojem trebaš navesti svoju e-mail adresu i razlog otkazivanja. I to je to :)

Hvala na brzom odgovoru.

Problem je što te opcije nema u profilu, na aplikaciji, niti na web portalu, a svejedno se mjesečno naplaćuje 24kn i ispisana je u računima kao troškovi izvan tarife, ali nigdje ne mogu pronaći deaktivaciju.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav,

 

Osiguranje ekrana također možeš isključiti:

• Pozivom Službi za korisnike na broj: 0800 091 091

• Slanjem e-maila na adresu: osiguranjeekrana@lamie-direct.com

• Poštom na adresu: L’AMIE AG lifestyle insurance services, Hasnerstrasse 2, 4020 Linz, Austrija

 

Ako otkazuješ e-mailom ili poštom bitno je da navedeš slijedeće podatke:

• Broj police

• Telefonski broj linije

• Ime i prezime

• Adresu

• Tip / naziv uređaja

• IMEI uređaja

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Kavopija, moram te ispraviti. Isključenje A1 osiguranje ekrana nije moguće zatražiti pozivom Službi za korisnike.

Odgovori