Riješeno

Da li je ovo prijevara?

  • 27 June 2021
  • 5 odgovora
  • 383 pregleda

Prije koji dan sam presao s kućnog (žičanog) interneta na Homebox jer mi tako vise odgovara trenutno zbog posla i zivotne situacije.
Platio sam 500kn, jednokratno, router jer ne zelim ugovornu obvezu i dobio sam ZTE router (u tom trenutku nisam ni znao da se ima u ponudi više vrsta routera).
Ispostavilo se da taj ZTE router nije ispravan (konstatno se sam od sebe resetirao) i dobio sam zamjenu, odnosno Huawei router (i tu sada saznam da ima i Huawei router za uzeti koji je bolji od ZTE routera)

Sada počinje zabavni dio…

Dolazim doma, palim router, spajam se na njega, ulazim u njegove postavke...kad ono...vidi veselja...vec se netko prije mene spajao na router :)
Znači u postavkama routera ulazim pod stavku uređaji i pronalazim meni nepoznate uređaje, znači prvi puta sam ga upalio i spojio se na njega i ja vidim ovo - https://prnt.sc/174pa2s , niti imam Huawei mobitele, a nemam ni iPad.

Ovo su sad već ozbiljne stvari, i nije zezancija.
Očekujem kada platim uređaja da je to i novi uređaja, ovaj očigledno nije.
Pošto nije novi uređaja, znači da se već netko spajao na njega što znaci da mu zna SSID i lozinku i ja pojma nemam da li je A1 to resetirao prije “preprodaje” uređaja što je big security issue pogotovo s obzirom na moj posao (web developer/programer).

I sada mene zanima da li je ovo prijevara od strane A1?
Da li je prijevara prodati polovni uređaj pod novi?

Kontam da vecina korisnika ni ne ulazi u postavke routera pa pojma nemaju sto se događa, pa A1 koristi to neznanje korisnika kako bi imali ovu nelegalnu poslovnu praksu prodaje polovnih uređaja kao novih.

NOTE:
ZTE router sam dobio 23.6.2021. a zamjenu, odnosno Huawei router (koji je polovan) sam dobio danas 27.6.2021.

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 1 July 2021, 14:36

Pogledaj original

Odgovora 5

Da se razumijemo, SSID se moze promijeniti kao i lozinka (sto sam i napravio), ali ova praksa prodaje uređaje kao nove dok su oni u biti polovni...e to mi smrdi na prijevaru.

Razina korisnika 4
Bedž +1

Meni, kad sam tražio zamjenu routera, su naglasili da najvjerojatnije neću dobiti novi, jer ni moj, koji vraćam, više nije nov. Ali sam izgleda imao sreće, jer su mi poslali novi, valjda ih je još bilo na zalihama.

Fino, dobro da znam. Thx.
Inače meni nisu naglasili ništa slično.
A i nisam u najmu uređaja, nego sam ga platio baš da ne ulazim u ugovornu obvezu, što znači da je moje vlasništvo :)

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ni ja nisam u najmu, nego router obročno otplaćujem dok mi traje ugovorna obveza.

Bedž +3

@skenda pozdrav, potvrđujem da smo se o ovoj temi čuli preko drugog kanala komunikacije.

Odgovori