Riješeno

Cekanje mjesec i pol dana na ispunjavanje dogovorene usluge??

  • 27 January 2023
  • 2 odgovora
  • 287 pregleda

Dakle.. ja vise ne znam tko je tu lud i tko je nesposobniji izmedu A1 i "drage nam" Hrvatske poste..

 

16.12.2022. sam u telefonskom razgovoru s agentom iz prodaje ugovorio produljenje svoje usluge internet+tv+telefon. Stovise, nadogradio sam svoju uslugu na turbo internet. Kao dodatni uredaj sam zatrazio kupnju TV uredaja na promociji, a receno mi je i da cu dobiti poklon bon od 500kn.

S obzirom da prelazim na turbo internet, potreban mi je novi router.

Dogovoreno je da mi se isti posalje postom, pa kad stigne, sam ga spojim i kad A1 primi signal da je usluga ukljucena, na adresu ce mi se poslati TV i poklon bon.

I ovdje pocinje kalvarija..

 

U Zagrebu sam. Uredaje saljete iz...Zagreba.

Dakle od 16.12.2022. kad je sve ugovoreno, ja sam svoj router dobio tek 17.01.2023. Nakon mjesec dana.. i to nakon sto je jednom, navodno, pokusana dostava (dobio sam tracking number pa vidio)..iako sam u to vrijeme i tog dana bio doma (a i supruga je na porodiljnom pa je i ona doma stalno). Nisam dobio ni sms da stize posiljka, nije nitko zvonio, nije ostavljen papiric.

 

Sluzba za korisnike od A1 me upucuje na Hr.postu, oni ne znaju nista i upucuju me natrag na A1 i tako u krug.

Na kraju se posiljka, nakon sto se 10 dana kiselila negdje na skladistu, vratila u A1.

 

Ja ponovno zovem, posiljka se salje ponovno.. i, niti ovaj put mi se ne dostavlja osobno, nego je moram gubiti vrijeme i novac i ici u poslovnicu poste po svoj router.

 

Iako sam zamolio A1 da napise moj broj telefona na paket, pa da me se moze kontaktirati, kad sam napokon preuzeo kutiju sa svojim routerom, nigdje na njoj mog kontakt broja, nego samo adresa.

 

Uglavnom, 17.1.2023., nakon mjesec dana, napokon preuzimam svoj novi router, spajam ga i obavjestavam A1.

Sada cekam da mi se posalju poklon bon i TV uredaj koji je ugovoren.

I, jucer, 26.1.2023., uvidom u tracking number, ponovno saznajem da je, navodno pokusana dostava u 18:51.

I opet, niti je tko zvao, niti je tko zvonio, a niti je ostavljen papiric..

 

I ja i dalje, sad vec mjesec i pol dana cekam da se ispuni sve sto je ugovoreno jos 16.12.2022.

 

Jel to normalno?!?!?

 

Ja ne znam tko je nesposobniji, A1 ili Hr.posta. 

Loptate i lazete svoje korisnike kao da su budale..

Sramota..

 

 

 

 

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Anchi 27 January 2023, 12:20

Pogledaj original

Odgovora 2

Bedž +3

@Korisnik broj X bok, izrazito nam je žao zbog ove situacije. 😥 Razumijem da ovo nije niti malo zadovoljavajuće, ono što ti mogu sa sigurnošću reći je da prilikom kreiranja narudžbe unosimo adresu i kontakt broj za dostavu na koji te dostavljač treba kontaktirati. 
Također, ako dođe do neuspješne dostave paket te čeka u pošti 5 dana te se nakon toga vraća nama i potrebno je ponoviti narudžbu. Vjeruj mi da nama nije u cilju da ne preuzmeš dostavu. 😉

Za dodatnu provjeru su nam potrebni tvoji podaci pa nam se slobodno javi OVDJE. 🤗

Hvala na odgovoru.

 

Ali... Moj broj nije bio unesen, na kutiji koju sam nakon mjesec dana cekanja preuzeo, nije bilo nigdje mog broj, iako sam u snimanom telefonskom razgovoru naglasio i zamolio da se upise moj kontakt broj kako bi me postar/dostavljac mogao obavijestiti.

 

Osim toga, kako ja mogu znati da me paket ceka u posti ako mi, prilikom orvog pokusaja dostave, nije ostavljen papiric? 

Ja sam, za taj prvi pokusaj dostave, naknadno od poste saznao da je paket prvo vracen u sabirni centar i tamo cekao vise od 7 dana prije nego je vracen vama. 

 

Odgovori