Riješeno

bon nije uvećan

  • 20 May 2023
  • 2 odgovora
  • 105 pregleda

Pozrdav, koristim tarifu sheralica te sam uplatila iznos od 15€ na svoj račun. Produljenje bona mi je bilo taj dan u 00:00. Ujutro mi je poslana poruka kako mi je tarifa isključena. Kako je to moguće?

icon

Najbolji odgovor od A1_Magdalena 21 May 2023, 08:24

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 6
Bedž +6

Paa, trebala si uplatiti dan ranije do 24.00h.  Tarifa će se automatski produljiti ako na računu ima dovoljno novca. Ako ti se tarifa produljila taj dan u 00.00h, nisi imala dost novca na računu.

Tarifa će se i sama reaktivirati, čim uplatiš bon. Jesi uopće aktivirala bon? 

 

Razina korisnika 1
Bedž +1

@a123456 molim te da nam pošalješ privatnu poruku OVDJE sa brojem o kojem je riječ za provjeru. Magdalena

Odgovori