Riješeno

Apple naplatA

  • 1 May 2023
  • 1 odgovor
  • 97 pregleda

  • Aktivni forumaš početnik
  • 12 odgovora

S obzriom da imam iPhone na pretplatu broj radi se o tome da sam ja neku aplikaciju bio skinuo i kako postoje razne app bilo je 2,3 dana probno i naplata poslje automatski. E sad ja sam stavio da naplata ide preko kartice, ali danas mi došla poruka da je naplaćeno 6,7 6,74 € ne znam napamet preko mog broja. Sad mi nije jasno zasto se Apple sam naplatio preko mobitela jedino ako kartica nema dovoljno novca su automatski naplatili, sad me zanima jel se može kako to stornirat jer ja uopće nisam dao odobrenje za naplatu. Drugo da sam ja preko mobitela kupio neku app i da se naplatila nebi nis reko al ovako mi to ide u račune izvan usluge. A posto imam i mobitel na otplati  na ratama u banci + ugovorna obveza onda mi svaki € igra ulogu. Logirao sam se na stranici Apple al nemam opciju Prijavi problem kao sto imam na ostalim app koje su od prije skidane 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 1 May 2023, 16:11

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Karlo30 reklamacije na kupovine izvršene preko Apple App store-a trebaš se javiti Apple podršci budući da je Apple vlasnik odnosa krajnjeg korisnika i App Store trgovina. Isključenje naplate putem pretplatničkog računa za sadržaje na App Store-u možeš napraviti u postavkama svojeg uređaja ili ti mi kao operater možemo staviti sistemsku zabranu korištenja usluga za digitalnu kupnju sadržaja, za što nam se možeš javiti OVDJE za daljnje dogovore.

Odgovori