AMIS - VIP

  • 20 October 2017
  • 11 odgovora
  • 5036 pregleda

Razina korisnika 3
Poštovani bivši Amis - korisnici, u smetnjama s kojima imam problema od "čuvene" migracije gospode iz VIP-a, izdvojio bih još jednu, ali kao prijevaru. Kada smo bili u Amisu na korisničkim stranicama sam mogao uredno isčitati, provjeriti stanje na računu u smislu ispisa svih odlaznih poziva kako bih znao koliko sam vremena tj. minuta utrošio, kako ne bih izašao iz pretpaltom odobrenih minuta. E pa ovdje toga nema. Nije mi jasno zašto. Nemamo li isto ugovorno pravo na sve usluge koje smo imali? Osim toga, ako nemaju taj program, kupili su Amis, u čemu je onda problem. Naoko "velika" firma se, barem u mojim očima, pokazala vrlo malom, nesposobnom, neorganiziranom, nekorektnom prema korisnicima, gramzivom kako bi što više "oderali" korisnika kada na kraju ne daju jedan običan ispis odlaznih poziva za samokontrolu. To što sam prijavio smetnju još 4. listopada, sa vremenskim pomakom, e-mailom, zamzavanjem slike i tona osim u vremenskom pomaku čak i u stvarnom vremenu, nikakvoj obavijesti prilikom prelaska na drugi termin sadržaja, povremeno usporavanje odziva kada želiš prolistati programski vodič i da ne nabrajam više. U svakom slučaju, naspram Amisa, nisam mogao ni u snu očekivati da bi se jedan VIP mogao ponašati tako amaterski, arogantno i bahato što se tiče usluga , naravno. Žao mi je što sam vezan još godinu dana ugovorom, ali proći će i to. Ostalo vrijeme ću sigurno utrošiti kako bih svima i na sve moguće načine prenio svoja vrlo neugodna iskustva sa "velikim" VIP-om.

Odgovora 11

Bok Vladimire. Žao mi je što imaš poteškoća s korištenjem naših usluga. Molim te, javi nam se Ovdje s podacima o vlasniku priključka(OIB ili Ime i prezime i adresa na kojem se usluga koristi) pa ćemo dati sve od sebe da što prije riješimo situaciju. Zoran
Razina korisnika 3
Zorane, hvala lijepo na poruci,međutim već sam dao više puta sve svoje podatke, što pismeno, što usmeno. Naravno uzaludno, jer se Vaša firma, molim da ne shvatiš to osobno, prema ovom prijenosu Amisovih korisnika uopće nije pripremila kako treba, ili nije sposobna za tako nešto većeg posla, ili je krajnje neozbiljno počela taj posao. Radio sam u telekomunikacijma, zatim u sektoru informacijskih usluga i znam o čemu pričam. Mi smo nekada prebacili cijelu telefonsku centralu u jednoj noći, a da korisnici nisu ni osjetili. Naravno, uz dobru i ozbiljnu pripremu. Ja sam prijavio smetnje još 4. listopada da bi mi se konačno 20. listopada netko uopće javio ne moju prijavu, s time da je opet sve ostalo na obećanju da će se sve srediti do kraja ovog mjeseca. Pa zar se tako radi?
Za sada ću pričekati, a nakon toga, iako sam već pisao i HAKOM-u o Vašem bezobraznom odnosu prema korisniku što se tiče usluga, mogu se samo pismeno žaliti, što sigurno i hoću, na sve moguće adrese.
Potpisujem sve kaj je Vladimir napisao, ovo je krajnje neozbiljno i bezobrazno prema korisnicima. Pa zovem vas već mjesec dana zbog katastrofalne usluge i na kraju mi na jedvite jade promijenite router, inetrenet za sada šljaka ali imam jedan veliki problem s Officeom 365, znači ne mogu preko vaše mreže aktivirat uslugu koja mi je neophodna za posao. Kompletni o365 mi šteka zbog vaše greške i ne mogu ga koristiti.Milion poziva prema vašem SZK-u i pusta obećanja, a i dalje "štanga". Čak ste mi i bajaderu poslali ali i ona ostavlja gorki okus u ustima... Da ne pričam o ostalim problemima kojeg su već napisali ostali (bivši) razočarani korisnici Amis-a. Unknown prikaz na hebenom telefonu....pa haloooo, 21 stoljeće je, a ja nemam prikaz broja tko me zove...u pm. kao da sam na analognoj telefonskoj govornici...Molim da mi se javi neki mrežni admin na telefon ili na mail, mislim da već znate o kojem je korisniku riječ...
Potpisujem sve kaj je Vladimir napisao, ovo je krajnje neozbiljno i bezobrazno prema korisnicima. Pa zovem vas već mjesec dana zbog katastrofalne usluge i na kraju mi na jedvite jade promijenite router, inetrenet za sada šljaka ali imam jedan veliki problem s Officeom 365, znači ne mogu preko vaše mreže aktivirat uslugu koja mi je neophodna za posao. Kompletni o365 mi šteka zbog vaše greške i ne mogu ga koristiti.Milion poziva prema vašem SZK-u i pusta obećanja, a i dalje "štanga". Čak ste mi i bajaderu poslali ali i ona ostavlja gorki okus u ustima... Da ne pričam o ostalim problemima kojeg su već napisali ostali (bivši) razočarani korisnici Amis-a. Unknown prikaz na hebenom telefonu....pa haloooo, 21 stoljeće je, a ja nemam prikaz broja tko me zove...u pm. kao da sam na analognoj telefonskoj govornici...Molim da mi se javi neki mrežni admin na telefon ili na mail, mislim da već znate o kojem je korisniku riječ...
Ako ostane ovakova usluga ja se nažalost moram vratiti u T-com mada sam sebi rekao nikad vise ali eto ostadosmo na dva provajdera koji bi samo izvlacili extra profit iz drzave sramota.....
Razina korisnika 4
@djapacodmacve možeš nam se podacima vlasnika usluge javiti OVDJE pa ćemo vidjeti što se može učiniti.
Ja sam isto korisnik....amis/vip i moram kazati da nemam nikakvih problema sve radi kako treba...
Jako sam zadovoljan ,ugovor mi izlazi za 2mj.i nadam se da cu produzit ako bude ponuda dobra,isto tako sam korisnik mobilne mreze i nemam nikakvih primjedbi....
Samo da napomenem da koristim optiku,ako je to važno..
lp
Razina korisnika 4
@madona drago mi je to čuti :)
Ne sumnjam da ćeš ostati s nama i dalje 😉
Razina korisnika 3
Ja sam isto korisnik....amis/vip i moram kazati da nemam nikakvih problema sve radi kako treba...
Jako sam zadovoljan ,ugovor mi izlazi za 2mj.i nadam se da cu produzit ako bude ponuda dobra,isto tako sam korisnik mobilne mreze i nemam nikakvih primjedbi....
Samo da napomenem da koristim optiku,ako je to važno..
lp


Sve što si napisao samo znači da nikad nisi trebao Vipovu "korisničku podršku". Nadajmo se da nikad ni nećeš.
Razina korisnika 3
Poštovana gospodo korisnici velike VIPnet firme,
čitam tu da ima čak i zadovoljnih korisnika. Lijepo. Sva sreća za zadovoljne. Eto, nisam nešto posebno pisao, jer VIPnet-ova strategija izgleda ide na "iscrpljivanje" korisnika kako bi konačno odustao trošiti uzaludno vrijeme. Ja sam još uvijek od prve prijave 04. lisopada 2017.godine, nezadovoljan. Još uvijek mi se slika i ton u vremenskom pomaku zamrzavaju, uzeli su mi kanal BBC vijesti bezobrazno mi nudeći da se pretplatim na informativni paket, i još uvijek mi nitko nije objasnio zašto mi se u prikazu odlaznih poziva uz vrijeme trajanja razgovora, posebno bilježi jedna sekunda usporedno sa vremenom trajanja. Izgubio sam previše vremena na sve to žaleći se. Jedino što su napravili jest da su mi umanjili pretplatu, a spomenuta smetnja, nemogućnost gledanja BBC vijesti i nejasnoće su ostale. Evo, kao primjer, njihovog odgovora:
"Poštovani,
zahvaljujemo na poslanoj poruci.
Nastavno na prethodni telefonski razgovor i ovim putem Vam potvrđujem da smo upoznati s trenutno otežanim korištenjem usluge vremenski pomak. Intenzivno radimo na rješavanju ove poteškoće te očekujemo da će ubrzo biti otklonjena.
Ispričavamo se na nastalim neugodnostima te Vam zahvaljujemo na razumijevanju.
Pronađite najčešća pitanja i odgovore na Tehničkoj podršci na webu ili postavite pitanje forumašima na Vip forumu" i za BBC vijesti:
"Poštovani gospodine XXXXXX,
zahvaljujemo na Vašem e-mailu.
Prilikom prebacivanja usluge na Vipnetove sustave, prilagođena je i ponuda usluga prema Vipnetovoj ponudi.
Maksimalno smo pokušali ostaviti Vam sve one TV programe koje ste koristili i na Amis sustavima no za neke to nažalost nije bilo moguće, zbog ujednačavanja ponude Vipnetovoj.
Vipnet u svojoj ponudi ima Informativni paket unutar kojeg se nalazi navedeni program i u svakom trenutku se možete pretplatiti.
U slučaju dodatnih upita uvijek smo Vam na raspolaganju."
Napominjem da sam prvo navedeni odgovor dobio i prošle godine. I kako biti zadovoljan kada moram gubiti svoje vrijeme na njihovu nesposobnost, nekoreknost pa i bahatost. Jedna tako velika firma koja se voli hvaliti i opisivati u superlativima, nije u mogućnosti od njihove "čuvene migracije" bivših Amisovih korisnika riješiti smetnju zamrzavanja slike i tona u vremenskom pomaku kao i vratiti mi BBC vijesti jer smatram da imam isto pravo kao i prije na taj kanal. Primjerice, imao sam sličnih smetnji sa vremenskim pomakom u Amisu, međutim ljudi su to riješili za VIPnet-ove nazovi "standarde" ekspresno.
Ovo pišem čisto da se vidi, zna kako VIPnet radi. Kao što vidite, nikakvi moderatori, njihova tehnička služba i dalje nisu napravili ništa, barem u mom slučaju. Ne daju mi raskid ugovora, tako da ću morati redovito trošiti vrijeme na žalbe, valjda dok mi ne istekne ugovor.
Lijep Vam pozdrav!
Razina korisnika 3
Uz dužno poštovanje, Vladimire, ti misliš da imaš problema? Majstore, ti imaš uslugu, kakvu takvu...

https://forum.vipnet.hr/kucni-internet-adsl-kabel-35/nevideno-maltretiranje-bivseg-amisovog-korisnika-i-potpuno-bespravno-iskljucenje-usluge-1754/index1.html#post7562

Odgovori