Riješeno

aktiviranje aplikacije A1

  • 7 July 2021
  • 2 odgovora
  • 184 pregleda

Imala sam chil tarifu i onda u sklopu tarifnog modela Super Homebox ( Mozaik),koji glasi na supruga,

prešla sam na tarifu Malena. Od tog trenutka na aplikacijiA1 vidim samo suprugove podatke za račun. Ja uopće ne vidim nikakve svoje podatke i uopće ne dobivam račune. Samo sam za prošli mjesec dobila SMS  opomenu po kojoj sam platila.

Što da napravim da bih dobila račun?

Na koji način da aktiviram aplikaciju da bih mogla vidjeti svoju potrošnju i račune?

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 7 July 2021, 23:29

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @Nada A,

Podatke za prijavu i isključenje e-računa može zatražiti isključivo vlasnik linije putem službe za korisnike na broj 0800 091 091.

 

Lijepi pozdrav.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Nada A, otvaraš li aplikaciju Moj A1 putem mobilne podatkovne veze onda te aplikacije prepoznaje i vidiš sve info oko mobilnog broja. Koriste li se sve pretplatničke usluge na isto ime/OIB mogu se aktivirati master prava (ako već nisu) pa putem jedne prijave vidiš sve linije, biraš u padajućem izborniku onu koju želiš pregledavati. Na Zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa vidiš što je upisano kao način primanja računa. Ako ne odgovara upisanom, to lako promijeniš, pozivom prema Službi za korisnike na besplatan broj 0800 091 091. Račune možeš primati poštom u papirnatom obliku, možeš na e-mail, a dostupni su uvijek na aplikaciji Moj A1. 

Odgovori