Poslala sam sms da ukljucim ludilo tarifu jučer al su mi samo uzeli novce i napisali "Vas zahtjev za ukljucenjem Loodilo tarife je zaprimljen. Tarifa ce biti ukljucena u najkracem mogucem roku, o cemu cete biti obavjesteni SMS-om."
Naplaćen mi je i internet promet jer nisam imala tarifu. Kome mogu poslati broj da provjeri?
Steffi, za to bi bilo najbolje da se javiš na 0800 091 091 pa da se provjeri. Iako da, treba svakako pričekati SMS potvrde o aktivaciji tarife prije nego kreneš s korištenjem. On u pravilu vrlo brzo stiže 😉
Kontakt
Svakako uvijek trebaš pričekati SMS poruku o aktivaciji.
Svakako uvijek trebaš pričekati SMS poruku o aktivaciji.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.