A1 se opet iskazao prema nama starim korisnicima

  • 10 December 2021
  • 3 odgovora
  • 244 pregleda

Dugogodišnji sam korisnik B.net 3D usluge i kako to biva da veliki pojede malog tako je A1 pojeo i B.net, a s njim je sažvakao i svih nas. Već dulje vrijeme imam problema sa uslugom jer sam na kraju kabela i svaka malo ozbiljnija grmljavina završi kod mene na terminalnoj opremi. Kako je to vrhunska oprema  dogodi se koji put (skoro svaki) da preleti i to i strada moj TV preko hdmi-a.  Da budem precizan, 3 puta u zadnje 3 godine, a bilo bi i više da ne skačemo na svaku grmljavinu i sve gasimo.
Kako je kod mene u kvartu već neko vrijeme dostupna i A1 optika tako sam i ja htio prebaciti se na optiku da se riješim ovih problema, ali tu sam tek vidio kako je A1 vrhunski provider. Prvo mi već godinu dana na adresi piše da mi optika nije dostupna, a na svim drugim adresama u kvartu piše da je dostupna (čak i na istom objektu koji je dvojni). Kad sam pokušavao tražiti i zvati samo me šaltaju. Čak i kad su me oni zvali da produžim ugovor na moje inzistiranje da ću produžiti suradnju ako mi riješe taj problem normalno da mi se nitko nije javio. Ja razumijem i njih. To su vjerojatno različiti OUR-i, SOUR-i i ini i svako ima proviziju na ono na što nas uspije nagovoriti, a ne daj bože kad ne uspiješ nešto prodati da javiš kolegi koji bi možda imao više uspjeha. Provizija je provizija!
I napokon evo i meni dostupna optika. Naravno nakon Crnog petka i dobrih popusta i naravno da mi kao stari korisnici koji prave novi ugovor na 24mj. možemo dobiti samo 500kn bona i čega već dok bilo tko sa ulice tko klikne kao novi dobije 1000kn. Recite vi meni tko je tu normalan.
 


Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pa to je normalno znaju da stari korisnici neće pobjeći ako su zadovoljni uslugom. Ako hoćeš 1000kn odjavi uslugu i prijavi se kao novi korisnik i tisućak ti je tu.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@marijan-p žao mi je zbog generalnog nezadovoljstva uslugom, ponudom a i pruženom podrškom. No ovdje smo kako bismo ju ispravili. Pogodnostima nisu zahvaćeni samo novi korisnici, i za naše vjerne korisnike uvijek imamo spremne pogodnosti kojima bismo iskazali zahvalu za njihovu vjernost. Možeš nam se slobodno sa svojim podacima javiti OVDJE pa ćemo provjeriti što za tebe možemo učiniti :relaxed:

I ne samo da dobijete 500 kn bon (umjesto 1.000 kn kojima časte nove korisnike) nego dobijete i cca 30-40 kn veći račun … u odnosu na novog korisnika - meni ponudilo 279 kn/mj (koliko vidim, novima je 249 kn/mj za isti 3u1 paket). Trenutno, bez produženog ugovora imam 250 kn/mj. A i to je zbog onih 20 kn poskupljenja za “unapređenje” financ…, ovaj, fiksne mreže … od prošle godine (bilo mi je 230 kn/mj). Ludilo, kažem vam! 

Nakon prigovora, krenulo nazivanje i nutkanje. Ali ne i niža cifra. Tu, kao, moraju razmisliti.

Ne znam kako vi, ali ja odoh od A1. Nemam više živaca natezati se s njima.  

Odgovori