A1 prevara

  • 16 June 2021
  • 16 odgovora
  • 1341 pregled

Razina korisnika 1

Dragi A1

 

Pisem ovo javno u nadi da cu pomoci nekome drugome da ne nasjedne na vasu uzasnu korporativnu politiku. Poslao  sam vam mail na mail s reklamacijama ali nisam dobio nikakav odgovor.

Vas sam dugogodisnji korisnik vrlo skupih usluga i jucer sam kontaktiran od agencije za naplatu potrazivanja u vezi duga od cca 2600 kn. Nakon mukotrpnog telefoniranja i nemogucnosti kontaktiranja agenta jer vas automatizirani izbornik uopce ne nudi opciju prigovora, reklamacije ili sl nekako stupam u vezu s agentom koji me prebacuje drugome agentu. Do vase pravne sluzbe je nemoguce doci sto je jos jedan pokazatelj koliko vam je stalo do vasih klijenata.

Telefonski sam raskinuo ugovor sa vasim agentom u 12-om mjesecu 2020 gdje sam eksplicitno pitao ima li kakvih penala za raskid gdje sam uvjeravan od strane agenta da nema. Srecom snimate telefonske razgovore pa sam predlozio da poslusamo snimak.
Sljedece, vas agent nam je rekao da cemo biti obavjesteni gdje i kako vratiti terminalnu opremu (koji imamo i naravno da smo je spremni vratiti) i tako cemo uciniti jer tek danas smo dobili informaciju gdje to napraviti.
 
 
 
Dakle:
 
1. Vas agent me doslovno doveo u zabludu i naprosto prevario
2. Niste me kontaktirali svo ovo vrijeme zbog neplacanja tih nekih racuna za koje nisam mogao znati nikako, vec ste pustili da vrijeme radi svoje i da dug raste (naglo ste se sjetili mog kontakta kad ste ga proslijedili agenciji). Godinama sam uredno podmirivao uredno i na vrijeme vrlo skupe usluge, to vam je mogao biti orjentir.
3. Niste mi poslali informaciju gdje, kome i kako da vratim terminalnu opremu do jucer makar ste bili to duzni napraviti, samim time ste me doveli u poziciju da sam vam duzan ilegalnim putem

 

Najgore od svega je sto ste zbog kratkovidnosti, neznanja, pohlepe ili gramzivosti odlucili na bilo koji nacin me ne kontaktirati da bi se domogli nekog iznosa, umjesto da zadrzite klijenta koji bi vam visestruko vise bio vrijedan kroz godine i usluge koje od vas prima. Ne gajim iluzije da cete reagirati na bilo koji nacin i ispraviti ovu nepravdu jer vam je kratkorocna dobit imperativ ali cu svakako podici privatnu tuzbu za protupravnu naplatu i dobiti zadovoljstinu kroz koju godinu. U medjuvremenu, izgubili ste klijenta solidne platezne moci plus sve druge klijente u mojoj uzoj obitelji. Nadam se da ce vam se trenutna politika koju vodite prema klijentima lijepo isplatiti na kraju.

 

Lijepi pozdrav

 

Hrvoje

 

 


Odgovora 16

Razina korisnika 1

@hsrdelic,

I na kraju, moram te razočarati, ali ništa ne dobijem od komentiranja. ☹

nisi ti njega razocarao s tim nego onda jednostavno tracis zivot za nista

Razina korisnika 2
Bedž +2

Dragi @hsrdelic,

Slažem se s tobom da si trebao dobiti obavijet o povratu opreme, ali adresu si i sam mogao pronaći u općim uvjetima poslovanja.

Nadalje, naknada za povrat opreme je vidljiva na zadnjem izdanom računu kao naknada za digitalni prijemnik, odnosno za modem. Sumnjam da je to završilo na agenciji prije izdavanja računa.

I na kraju, moram te razočarati, ali ništa ne dobijem od komentiranja. ☹

Razina korisnika 1

@Kavopija 

 

S moje strane nikad nije bilo nikakve namjere uzeti opremu, pa sta cu s tim? I zamjeram insinuaciju. Nadam se da te sitne pare kaj dobis za gablec od njih su ti vrijedne toga da se prosipas po forumu, jer je evidentno da odbijas reci ista negativno o a1

Oprema im je poslana, srecom sam se suzdrzao da ne odem osobno ju vratit.

 

Dalje, mislim da ne razumijete gdje je cjelokupni proces sada. Umjetno i zlonamjerno napravljen dug je sad kod agencije za naplatu dugova. To znaci da im je a1 prodao dug. Oni ce pokrenuti ovrhu i uzeti sredstva a meni ostaje da se godinama natezem s tom lopovskom bandom po sudu ili mozda da fino pronadjem direktor i odvedem na bankomat pa vratim svoje? Ili da usetam u neku poslovnicu i posluzim se nekim uredjajem?

Da cujem, sta mislite sta mi je bolja opcija? 

Ili da iednostavno pustim da me opljackaju, ha?

 

I kavopija, manje mekonija u komentarima bi  lakse sakrilo ko vam je poslodavac

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@hsrdelic , ja ne kažem da si ti kriv, niti mislim braniti A1 kaj ti pri slanju raskidnog ugovora nisu poslali upute kako i gdje vratiti opremu. Trebali su, zašto nisu, ne znam...vjerojatno ni sami ne znaju kaj da rade sa 6 godina (minimum, možda je tvoja oprema i starija) starom opremom.

Ali, da si samo zguglao to " povrat terminalne opreme" vrlo brzo bi došao i do ovog foruma, jer nisi jedini kojem se desilo to što se desilo.

I @Kavopija ti je dao i najbolji savjet, pa svakako tako i napravi- traži povrat novca. I sretno dok čekaš da se riješi tvoja zavrzlama s A1

Razina korisnika 1

ne lopov je tko visestruko naplati svoju uslugu zamotanu u zakone i paragrafe u kojim korisnik stoji samo po obvezama a u pravima ga ne postoji

Razina korisnika 2
Bedž +2

Lopov je onaj tko ti posudi svoju opremu, a ti ju ne vratiš ili?

Razina korisnika 1

slazem se da ova rasprava nema smisla

otkantaj lopove za sva vremena samo je problem sto ces ubrzo naici na druge lopove koji prodavaju eter po zlato.

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Ova rasprava nema smisla. Pošalji opremu, pošalji potvrdu o slanju i traži storno naplate. Vrlo jednostavno. :relaxed:

Razina korisnika 1

Ne.

Nakon cca 6 godina sam odlucio raskinuti ugovor jer a1 mi nije bio u mogucnosti isporuciti istu uslugu na novoj adresi. Tada smo raskinuli ugovor i agent me uvjerio da ne postoje nikakva potrazivanja prema meni. Njegova izjava je bila:

 

“Doci ce vam zadnji racun i to je to. U medjuvremenu cemo vam poslati obavijest gdje i kako da vratite router itd”

 

Dakle, agent me doslovno prevario kad je rekao da nema potrazivanja prema meni jer ocito ima nekih neplacenih racuna i duga za opremu. Snimka postoji i a1 ce je morati dati na uvid u eventualnom sudskom sporu.

 

Drugo, brkate stvari. Ja sam duzan vratiti opremu i to nitko ne spori ali oni su bili duzni zakonski me obavjestiti gdje. Pa gdje da ju vratim ako ne znam gdje? U pekaru? I zasto bih ja pobogu radio njihov posao i trazio gdje se vraca oprema? To je njihov posao i zakonska obveza. Ne mozete ne ispuniti svoju zakonsku obvezu a traziti drugog da ju ispuni, u ovom slucaju protupravnu naplatu.

 

Nevjerovatno da se vas par poziva na nekakve clanke iz ugovora a niti rijeci o tome da me agent ocito prevario. Namjerno ili ne to me ne zanima. Niti rijeci o tome da me a1 odlucio ne kontaktirati uopce na bilo koji nacin da me informira da postoji dug ili nekakav problem? Ni rijeci o tome.

 

Smatram se racionalnim pa eto, ako netko ima kakav zdravi logican argument da mi eventualno pokaze kako sam ja tu “kriv” rado cu procitati.

 

 

 

 

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dakle, ti si u zakonskom roku unutar 14 dana odlučio raskinuti ugovor s A1? Naravno da onda ne plaćaš nikakvu naknadu za raskid ugovora sklopljenog na daljinu.

Što se povrata opreme tiče, ti možeš do u beskraj tvrditi da A1 u ovih 6 mjeseci nije nijednom odgovorio usmeno ili pismeno gdje moraš vratiti opremu, i možeš biti u pravu, ali to ti u današnje vrijeme interneta kad je svaka informacija dostupna u jednom kliku baš i neće puno pomoći. Evo i ja, koja nikad nisam imala nikakvu opremu od A1 osim SIM kartice, znam da se oprema vraća u Agramservis, Google je tvoj prijatelj.

I nitko ne čita Uvjete, jel tako?

 

 

Razina korisnika 1

Pitam se citate li sa razumijevanjem? Sve pise gore ali idemo probati opet. Tek prije 3 dana ( 15.6) sam dobio sms gdje, kome i kako poslati terminalnu opremu. Srecom ima cijela povijest dolaska tehnicara u sms-ovima i sve moje komunikacije s a1 i nigdje ne postoji nikakva obavijest o povratku opreme prije zadnjeg sms-a. Dakle a1 me nije obavjestio ni na koji nacin kako se vraca oprema.

Jel sada jasnije?

 

Dakle svo ovo vrijeme nisam dobio podatke za vracanje opreme ( a to im je zakonska obaveza) ali su zato u pozadini nabijali dug. Plus, sto me agent ostetio rekavsi da nema naknade ili bilo kakvih penala za raskid na dan kada sam ga napravio. Izricitio sam ga pitao vise puta, vrlo jasno i precizno te se to moze lako provjeriti na snimkama. Nisu neke pare u igri ali nema sanse da im ovo pustim.

 

I da, jos uvijek apsolutno nikakav sluzbeni odgovor od a1.

 

Kako god, a1 je odlucio pohlepno, prevarantski, na odvratan prizemni i kokosarski nacin domoci se sto veceg duga koristeci sve moguce igrice i muljaze. Ako izracunaju koliko su izgubili za nekih projiciranih 30 godina sto bi ostao klijent, zajedno sa svim uslugama to je cca 388.000 kn. Pa eto, taj novac cemo dati drugima. Koji god manager je smislio ovu poslovnu strategiju je nista drugo nego potpuni glupan

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Jesi li dobio obavijest o povratu terminalne opreme?

Adresa za povrat :

MMM - Agramservis d.o.o.

Kanalski put 1

10000 Zagreb.

Razina korisnika 1

Pozdrav @Kavopija 

 

Ako vec automatizmom impliciras da sam ja odgovoran za nastalu situaciju bar uzmi vremena i odgovori autoru posta a ne onom tko je odgovorio na moj post, a ne naknadno editirati post.

 

I ne, ne mijesam nista. a1 je bio duzan informirati me gdje i kako da vratim opremu a nije to napravio, koja im je u medjuvremenu vracena. Isto tako, agent me nije smio navesti da nema naknade za raskid ugovora ukoliko je ima, jel tako?

 

Zar je tako tesko reci da je a1 u ovom slucaju u krivu? Zar a1 moze i i ima pravo preskociti sve svoje zakonske obveze a ja nemam nego mi zlopako nakaciti nekakvu lihvarsku agenciju za naplatu dugova nastalih nezakonitim postupkom njih samih na moja ledja? pljuc, sramota...jos uvijek cekam ikakav sluzbeni odgovor od njih

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @hsrdelic,

Miješaš naknadu za prijevremeni raskid i naknadu za povrat terminalne opreme.

Naknadu za prijevremeni raskid vjerojatno nisi imao, ali na povrat opreme si se obvezao zasnivanjem pretplatničkog odnosa.

 

Članak 6.
Cjenik i uvjeti plaćanja

6.1.6. Rok za povrat Terminalne opreme u nepokretnoj mreži je petnaesti (15.) dan od dana izdavanja računa u kojem je naplaćena naknada za opremu. U slučaju povrata opreme u navedenom roku sve naknade vezane uz opremu bit će stornirane. U slučaju da oprema nije vraćena u propisanom roku, ona prelazi u vlasništvo Krajnjeg korisnika uz obvezu plaćanja naknade za opremu.

 

Što znači da ako si vratio opremu trebaš poslati potvrdu o slanju na e-mail adresu: sluzba.za.korisnike@a1.hr sa potvrđene e-mail adrese kako bi se navedena naknada mogla stornirati.

 

Lijepi pozdrav.

Razina korisnika 1

Najjednostavnije i najjasnije je odgfovoriti novacnikom i otkazati sve usluge. Sve drugo ih ocigledno ne zanima. Ici kod drugog operatera i ne sklapati apsolutno nikakve ugovore nego iskljucivo bonovi i odnosi koji nemaju pretplatnicku narav

Razina korisnika 1

ja uporno svima pricam i pisem da su to prevaranti extra klase dok se ostali operateri bave poboljsanjem usluga i smanjivanjem cijena pogotovo u eu gdje cesto boravim oni usluge uskracuju ili su manje a iznosi koje placamo sve veci.umilni glasici sa ponudama koje se ne odbijaju dok ne sklopite ugovor a onda ste baceni u zadnji red …

naplata roaminga u eu je ne samo prevarantsku nego i lopovski jer to su iznosi od kojih zaboli glava.oni ocito idu na onu opciju oderimo ih dok mozemo.

suma sumarum daleko vam lijepa kuca

 

 

Odgovori