Dragi A1
Pisem ovo javno u nadi da cu pomoci nekome drugome da ne nasjedne na vasu uzasnu korporativnu politiku. Poslao sam vam mail na mail s reklamacijama ali nisam dobio nikakav odgovor.
Vas sam dugogodisnji korisnik vrlo skupih usluga i jucer sam kontaktiran od agencije za naplatu potrazivanja u vezi duga od cca 2600 kn. Nakon mukotrpnog telefoniranja i nemogucnosti kontaktiranja agenta jer vas automatizirani izbornik uopce ne nudi opciju prigovora, reklamacije ili sl nekako stupam u vezu s agentom koji me prebacuje drugome agentu. Do vase pravne sluzbe je nemoguce doci sto je jos jedan pokazatelj koliko vam je stalo do vasih klijenata.
Najgore od svega je sto ste zbog kratkovidnosti, neznanja, pohlepe ili gramzivosti odlucili na bilo koji nacin me ne kontaktirati da bi se domogli nekog iznosa, umjesto da zadrzite klijenta koji bi vam visestruko vise bio vrijedan kroz godine i usluge koje od vas prima. Ne gajim iluzije da cete reagirati na bilo koji nacin i ispraviti ovu nepravdu jer vam je kratkorocna dobit imperativ ali cu svakako podici privatnu tuzbu za protupravnu naplatu i dobiti zadovoljstinu kroz koju godinu. U medjuvremenu, izgubili ste klijenta solidne platezne moci plus sve druge klijente u mojoj uzoj obitelji. Nadam se da ce vam se trenutna politika koju vodite prema klijentima lijepo isplatiti na kraju.
Lijepi pozdrav
Hrvoje