Riješeno

10 gb iz promocije

  • 26 October 2018
  • 10 odgovora
  • 280 pregleda

Pozdrav.Nakon višekratnog zvanja koji nije donio nikakav rezultat,postavljam vam pitanje:Zašto ne mogu dobiti 10gb na svoj račun iako je prošlo već više od 10dana?Zašto nikada ne rješite problem već samo tražite izgovore i muljate?Zašto niste korektni i ne kažete dali se može nešto rješiti ili ne,a ne da me zavlačite cijelo vrijeme?Zbog vas i vaše politike nekontaktiranja korisnika,raskinuo sam ugovor s B-netom(nakon bezbroj poziva),a u 3-mj.izlazi mi ugovorna obaveza s Vipom koji ču isto tako sa guštom napustiti.Isto tako raskinut če ugovor moja supruga i kćer.To vam je 1000kn samo iz naše obitelji.Očito da vama obični mali korisnici ništa ne znače,te shodno tome tako čemo i postupiti.
icon

Najbolji odgovor od Sunasce 26 October 2018, 17:47

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 7
Bedž +3
Sad ovo fino copy/paste pa proslijedi na sluzba.za.korisnike@A1.hr jer nas forumaše, osim što je dobro znati da još jedan nakon 30 tema o gigama ima problem, niti malo ne diraju ostali komentari i obraćanje forumašima kao da smo ti nešto skrivili. Isto tako nas puno ne dira ni što Češ ti sa svojim ugovorima 😉
Razina korisnika 5
Bedž +2
@Sunasce jel' to jugo radi probleme, danas si opaka 😍
Razina korisnika 7
Bedž +3
Je, promina prenagla, jučer ljeto, danas zima :(
Al više od vremena mi se ovaj "neforumski forum" igra tlakom 😅 vidim li još jednu temu o gigama prosvirat ću.
Čekaj,čekaj,Ne kužim.Možda bi trebao šutjet,zanemarit ovo ili okrenut glavu.Ne kužim čemu ovakav komentar.Ako dajem 1000kn mj.trebam šutjet i biti sretan kaj imam to kaj imam.Ako sam kontaktirao sve moguće,slao mailove a prošlo 10dana,kaj trebam još?
Razina korisnika 7
Bedž +3
@mali macak - postoji desetak tema i na svaku od njih pišemo iste upute kako. Odnosno, nešto je u sistemu zaštekalo očigledno. Osim nas par forumaša koji pomažemo za 0 kuna i tu i tamo netko od modova koji se ponudi provjerit. Ali nema ih po par dana pa mogu mislit kakav ih dočeka inbox foruma koji u biti nije forum i na kojem se ne reagira promptno.

Zovi, žali se. Dobit ćeš sigurno gige ali uz puno živaca. To nije samo A1, to je tako i kod drugih. Pogledaj fb od ht-a, pljuvačine, amaterizam. Zato oni nemaju forum. ;)
Za mailove je rok 15 dana.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Čekaj,čekaj,Ne kužim.Možda bi trebao šutjet,zanemarit ovo ili okrenut glavu.Ne kužim čemu ovakav komentar.Ako dajem 1000kn mj.trebam šutjet i biti sretan kaj imam to kaj imam.Ako sam kontaktirao sve moguće,slao mailove a prošlo 10dana,kaj trebam još?
Ma nije bit u tome što ti pišeš, nego kako pišeš... Forum je forum - zajednica anonimnih korisnika koji na jednim mjestu raspravljaju, dijele mišljenja, komentiraju, savjetuju... Igrom slučaja ovaj forum je pokrenut od strane pravne osobe i moderatori su njihovi zaposlenici, ali već je sasvim očito da ga ne doživljavaju kao formalni dio niti službeni kanal za komunikaciju s korisnicima. Više nešto, onako usput, simpatično što im se u nekom trenutku prije 5 godina učinilo zgodno pokrenit pa im je sad vjerojatno neugodno ga ugasit, a ne znaju što bi s njim zapravo i nikom se ne da njime ozbiljnije pozabavit...

Dakle, kad ti napadaš i obraćaš se "vama", "njima", obraćaš se meni, gogsyju, relativityju, tromyju itd... forumašima koji smo baš kao i ti samo korisnici operaterskih usluga i ništa više.
Ok.Nema smisla pisat po forumu ako sam nezadovoljan.Danas sam se registrirao a večeras se odjavljujem i više se ne mislim javljat.Pozdrav svima i ugodno vam bilo.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Gle, ima smisla ako imaš konkretno pitanje na koje već nema odgovora do kojeg lako dođeš tražilicom, isto tako ima smisla ako imaš neki komentar, možeš nekom drugom odgovorit na pitanje, imaš nešto pametno reć, želiš podijelit iskustvo... Ili se samo uključit u neku od postojećih tema.

Ali doć i prosipati bijes čisto onako, bez neke veze i smisla, u čudnom očekivanju da će baš tvoj post, nezadovoljstvo i loše iskustvo pročitat neki šefić i još bolje doživjet, uz još tko zna koliki broj prigovora koji svakognevno dolaze u VIP kroz szk mail, poštu, faks - tako je, to nema smisla. Šefove nikad nije bilo puno briga za ovaj forum 😃 Da jest, onda bi ga ugasili prije 2 godine jer je otprilike toliko njegovo postojanje poprilična antireklama...
Doduše kažu marketari da je i negativna reklama i dalje reklama, pa valjda se toga drže 😃
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako ti zašteka mob, ako ti ne rade postavke, ako ne znaš na koji način se nešto aktivira, ako ne znaš neke stvari oko općih uvjeta, tarifa, bilo čega vezano uz operatera, pomoć možeš dobiti od nas forumaša (čitaj entuzijasta koji vole pomoći, za 0 kuna zahvale i naknade).

S druge strane ako ti nešto zašteka, ne radi, nemaš uslugu, a1 ti nije napravio prijenos broja i ne znaš zašto, na routeru ne možeš otvoriti portove, stigao ti je poveći račun, nije ti isporučen mobitel kupljen preko webshopa pa želiš saznati gdje je zapelo, itd... zovi tehničku ako je vezano za njih, zovi odjel za račune ako je vezano uz račun... izbjegavaj root od SZK koji samo zapišu a pojma nemaju niti imaju volje naučit, pročitat... na forumu eventualno možeš dobiti ponudu da se javiš u inbox ali i to nije često i promptno tako da prvo izgubiš živce dok napišeš a onda izgubiš živce dok ti se netko ne ponudi provjeriti jer forum nije službeno mjesto za žalbe. Nažalost, to je tako.
@mali macak zamolit ću te da mi u DM proslijediš broj o kojem se radi, provjerit ću u sustavu što je u pitanju. Kako su već gogsy i sunasce naveli brže ćemo riješiti svaku situaciju javiš li se direktno u Službu za korisnike, e-mailom, na FB i slično. Broj upita je ogroman svugdje, ali srećom tu su naši Super Forumaši koji nam maksimalno pomažu i to dobrovoljno kako su naveli i na tome smo im zahvalni. Dat ćemo više truda da i na forumu budemo aktivniji.

Odgovori