Pretplatnički ugovor sklopljen je na daljinu (telefonski) krajem 2016 i trajanje pretplatničkog odnosa završilo je krajem 2018. Račune i dalje dobivam i dobivat ću ih sve dok se ne provede raskid (i to uopće nije upitno).
PITANJE 1: da li su niže opisani koraci za raskid elektroničkim putem (e-mailom) točni i dovoljni:
1.Na e-mail adresu
zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
poslao bih zahtjev za raskid koji sadrži:
Ime
Prezime
Adresu
OIB
Šifru korisnika
Naziv usluga - Homebox Turbo
Dodjeljeni telefonski broj
Navođenje razloga zašto želim raskid (o tome bih mogao napisati poduži tekst )
Zahtjev bih poslao sa vlastite e-mail adrese, koju A1 također ima evidentiranu u mojim kontakt podacima.
2.Nakon toga slijedi telefonski poziv od strane A1 kojim se potvrđuje zahtjev.
3.U roku od 12 (radnih?) dana od slanja e-maila zahtjev za raskid bi trebao biti realiziran.
4.Naknadno na kućnu adresu dobije se i pisana obavijest o raskidu.
Ako sam nešto zaboravio , napišite.
PITANJE 2: Da li je gore navedeni način pokretanja zahtjeva za raskid elektroničkim putem valjan i za korisnike koji su:
a) ugovor sklopili u poslovnici
b) ugovor sklopili izvan poslovnih prostorija A1 (npr. na štandu ispred dućana ili kad im je prišao akviziter-prodavač na ulici).
Unaprijed hvala na odgovorima
Tomidu1
Najbolji odgovor od A1_Manuela
Pogledaj original