Zahtjev za povrat uređaja i raskid ugovora

  • 18 Kolovoz 2019
  • 3 odgovora
  • 203 pregleda

Pozdrav
zanima me koji je rok za povrat uređaja i raskid ugovora . Prije 3 dana sam na novi ugovor uzela uređaj i tarifu no uređaj šteka od prvog dana, donji desni ugao tipkovnice ponekad ne radi, kad se zblesira ne želi ni tipkati, pa kad uhvati tipkanje, ne želi brisati. Očaj, za mobitel star svega nekoliko sati. Bitno mi je da ono što ću plaćati radi jer na poslu moram imati mobitel stalno. Isfrustirana situacijom, samo me zanima koji mi je rok da to sve raskinem i koja je procedura, vrijedi li još uvijek ono pravo za ugovore potpisane u poslovnicama rok od 5 dana? Hvala.

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž
Ako su te prilikom sklapanja ugovora uputili da detalje ugovora pročitaš na njihovim web stranicama (vidi da li ti u ugovoru pišu opći uvijeti ili poveznica na web)- tada imaš pravo u roku 3 RADNA dana raskinuti ugovor bez plaćanja penala. Pozovi se na propise od hakoma. I ne pristaj na servis, već isključivo novi mob ili raskid ugovora,ali požuri,3 dana brzo prođe
Nickno, zar nije bilo 5 radnih dana prije?
Razina korisnika 4
Bedž
@Ivano1 ,mislim da 5 radnih dana vrijedi za usluge, ako nisi zadovoljan kvalitetom usluge koju bi morao plaćati. Isto tako smatram da su te prilikom sklapanja ugovora dužni obavijestiti koliko vremena imaš za prekid ugovora bez penala, ja sam svoj mobitel kupila u slobodnoj prodaji na rate i bilo mi je rečeno da ako primjetim bilo koji nedostatak da mogu zamijeniti mob ili dobiti povrat novca u slijedećih 7 dana, ali mislim da to ovisi o dobroj volji trgovca.Minimum je 3 dana. Radna dana. Subota i nedjelja ne spadaju pod radne dane.

Odgovori