Riješeno

Zahtjev za povrat novca od A1

  • 15 November 2019
  • 10 odgovora
  • 1421 pregled

Poštovani,

Dana 29. rujna 2019. god. putem A1 webshopa sklopio sam Ugovor za korištenje mobilne govorne usluge Mobilna S+ u trajanju od 24 mjeseci (dalje u tekstu: Ugovor), uz kupovinu uređaja koji je navedenoga dana bio u ponudi na stranicama A1 webshopa, u naravi pametni telefon Xiaomi Mi 9T (serijski broj/IMEI ***), a uz kojeg sam na poklon dobio pametnu vagu Xiaomi Mi (serijski broj/IMEI ***). Cijena uređaja (uz vagu) bila je  2.599,00 kuna, a iznos sam uplatio u jednom obroku.

 

Nezadovoljan radom kupljenog mobilnog uređaja, predao sam Zahtjev za raskid Ugovora unutar roka od 14 dana od sklapanja istoga te sam telefon i vagu vratio poštanskim putem na adresu društva Agramservis d.o.o.

 

Zahtjev za raskid je prihvaćen, Ugovor je raskinut, a uređaji su uredno razduženi (ovo potonje potvrđeno od strane Agramservisa). 

 

Dana 30. listopada 2019. predao sam Zahtjev za povrat novca (dalje u tesktu: Zahtjev), i to elektronskim putem na adrese sluzba.za.korisnike@a1.hr i zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr, a od kojih sam dobio povratnu informaciju da je isti proslijeđen nadležnom odjelu. Istoga dana, u telefonskom razgovoru s operaterom A1 službe za korisnike rečeno mi je da će povrat novca biti izvršen unutar najkasnije 72 sata od zaprimanja Zahtjeva, odnosno najkasnije do srijede 6. studenoga 2019. god.

 

Vidjevši da uplata nije izvršena, dana 8. studenoga 2019. god. uputio sam putem svog korisničkog profila A1 mrežne stranice požurnicu za povrat novca, a isto sam ponovio usmenim putem u telefonskom razgovoru s A1 korisiničkom službom dana 13. studenoga 2019. godine, s obzirom da sredstva nisu sjela na moj račun unutar obećanog roka od 72 sata.

 

Danas je 15. studenoga 2019., prošlo je 16 dana (odnosno 384 sata) od zaprimanja mog Zahtjeva, a povrat novca još uvijek nije izvršen unatoč uredno podnesenom Zahtjevu i čak dvjema požurnicama.

 

Obraćam se ovim putem sa zamolbom za HITNIM povratom iznosa kojeg sam u jednom obroku uplatio za kupovinu navedenog telefonskog uređaja, a kojeg sam vratio u stanju u kojem mi je bio dostavljen. Podaci za uplatu navedeni su Zahtjevu. Moja Šifra A1 korisnika je ***.

 

Korisnik sam VIP (odnosno A1) usluga od 2001. godine te nikada nisam mijenjao operatera, a kod kuće ujedno koristim A1 Homebox internet. Godinama plaćam redovito sve račune, u mojoj četveročlanoj obtelji svi smo pretplatnici A1 mobilnih govornih usluga, stoga ovim putem želim izraziti svoje nezadovoljstvo i najdublje razočaranje u kvalitetu usluge koju trenutno pruža A1. 

 

Ukoliko ispata neće biti izvršena do srijede 20. studenog 2019. godine, a radi daljnjeg postupanja, navedeni ću slučaj prijaviti A1 središnjici u Austriji, agenciji HAKOM i Udruzi za zaštitu potrošača. 

 

Uz dužno poštovanje,

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 15 November 2019, 18:47

Pogledaj original

Odgovora 10

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav Teomondo, 

žao mi je zbog navedene situacije, no molim te da se javiš u Službu za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 kako bi kolege napravili provjeru i kontaktirali nadležan odjel. 

Neke informacije iz tvojeg posta su izbrisane zbog zaštite podataka.

...molim te da se javiš u Službu za korisnike na besplatan broj 0800 091 091 kako bi kolege napravili provjeru i kontaktirali nadležan odjel. 

Već sam kontaktirao službu za korisnike, i to nekoliko puta (30. listopada, 13. studenog i 15. studenog). 

Razina korisnika 1
Bedž +3

Teomondo, 

u tom slučaju nam pošalji svoje podatke u privatnoj poruci [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bi mogli provjeriti situaciju.

19 dana od mog Zahtjeva.

Novac još uvijek nije uplaćen.

20 dana od podnošenja Zahtjeva.

I dalje ništa od povrata.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Teomondo,  proslijedila sam kolegama požurnicu, pa te molim za još malo strpljenja. 

Teomondo,  proslijedila sam kolegama požurnicu, pa te molim za još malo strpljenja. 

Super. Ovo je već treća požurnica u nizu.

Upravo sam kontrolirao stanje na svom računu.

Nikakva uplata nije sjela. 

21 dan od mog Zahtjeva.

Bedž +3

@Teomondo ispričavam se još jednom zbog duljeg čekanja na povrat novca, 

vidim da su ti kolege odgovorile na privatnu poruku pa te molim za još malo strpljenja. 

Poštovani moderatori,

Uplata je (napokon) sjela. Hvala vam na podršci.

 

Lp,

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Teomondo drago mi je čuti da je slučaj riješen :) Tu smo ako ćeš nas još štogod trebati. 

Odgovori