Riješeno

Vip webshop narudžba

  • 17 December 2016
  • 4 odgovora
  • 3603 pregleda

Pozdrav,naručio sam jučer oko 16.00 sati preko webshopa mobitel,radi se o P9 lite,piše mi da je zahtjev u obradi pa me sad zanima kad mogu očekivati neku povratnu informaciju,razumijem da je vikend ali da li bi do sad već trebao dobiti nekakvu informaciju ili kako to funkcionira.

Još jedno pitanje,trenutno imam aktiviranu tarifu tj.ugovor na još nekih godinu dana pa me zanima da li trebam taj ugovor prvo raskinuti ili odraditi do kraja pa tek onda ugovoriti novi ili mogu imati dva istovremeno što bi se odnosilo i na ovo prvo pitanje,da li tu postoji neki problem.

Evo nadam se da sam bio jasan,ako netko nađe vremena odgovoriti hvala unaprijed.
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 17 December 2016, 22:25

Pogledaj original

Odgovora 4

poštovani,

Postavio bih pitanje,

Naručio sam Vipme komplet Samsung Galaxy J3 2016 bijeli 17.12.2016. Dostavna služba nije odradila svoj posao i paket je ponovo vama vraćen, no još nije izvršen storno računa. Broj narudžbe: 120152325. kupio sam u blizini takav vaš paket je nisam mogao više čekati dostavnu službu. Primjer loše organizacije. Poslali su sms za dostavu u vremenu od 15.00-18.00 sati a pokušali dostaviti u 13.00 sati. Normalno da nema nikog kad se vodimo sms porukom, itd... Sljedeće dane nisu ni pokušali dostaviti već nakon mojeg poziva njima sam primio sms da je na moj zahtjev promijenjen termin dostave.... neprofesionalno Overseas....

Sad od 30.12.2016. čekam storno računa. Molim kad isti mogu očekivati, račun mi je terečen za taj iznos.
Hvala
Mob: (izbrisan)
Razina korisnika 4
I drugi put 😉
VIP_IVA

Hvala puno na odgovoru,tako sam nekako i pretpostavljao ali eto bolje čuti od nekoga ko ima iskustva,pošto mi je ovo prva narudžba pa nisam upoznat sa procesom.Još jednom hvala.
Razina korisnika 4
Bok Nino 🙂
Narudžba, odn. mobitel, bi ti trebao stići u roku od kojih 5 dana. Čim narudžba bude obrađena i krene dostava, dobit ćeš poruku na mail, a kako već vjerojatno znaš, možeš provjeravati status i preko svog webshop profila.

Ugovor koji imaš bi trebao odraditi do kraja, jer u slučaju raskida plaćaš penale. Možeš bez problema imati dvije (pa čak i više) aktivnih pretplata na svom imenu 🙂

Odgovori