Riješeno

VIP se ne prodržava Ugovora

  • 28 Prosinac 2017
  • 14 odgovora
  • 1957 pregleda

Razina korisnika 1
Prije tri mjeseca, 27. rujna 2017. podnio sam Zahtjev za zasnivanje pretplatničkog odnosa za TRIO paket (Internet + TV + Telefon) što je realizirano 2. studenoga 2017. i što je, recimo, u redu. Međutim, istovremeno sam (prije tri mjeseca) sklopio i Ugovor o kupnji uređaja uz obročnu otplatu a uređaj mi do danas nije isporučen. U računu za prethodni mjesec obračunata mi je i prva rata za neisporučeni uređaj. Korisnik sam koji je uz TRIO paket na istom računu povezao još dvije mobilne pretplate. Također, budući to nije bilo moguće na jednom računu za treću mobilnu pretplatu dobivam drugi račun. Sve to na vrijeme plaćam. Iz istog se može zaključiti kako VIP-u mjesečno donosim lijepe novce. S druge strane, prema takvom korisniku VIP se odnosi nerazumljivo podcjenjivački.
Ostvario sam i desetak neuspješnih odlazaka u VIP centar ili poziva Korisničkoj službi vezanih uz ovu problematiku. Naravno, obećano mi je, svakom prilikom, kako će biti poslana požurnica da se ovo čim prije riješi i kako će me netko iz VIP-a nazvati vezano uz ovu problematiku. No, tko sam ja? Nitko nije zvao a rješenja nema evo već tri mjeseca.
Bio sam spreman podići brzinu interneta na 120 Mbit/sec (+15 kn mjesečno) a TV nadograditi na Prošireni paket (+25 kn mjesečno) a kroz neko vrijeme sklopiti i ugovor za mobilni internet. Razmatrao sam i promjenu dviju mobilnih tarifa vezanih uz TRIO paket: Bez granica M+ u Mobilnu S te Bez granica L+ u Mobilnu M. Naravno, nakon ovakvih neobičnih iskustava, to ne dolazi u obzir.
Radim u vrlo velikoj firmi gdje među kolegama uživam renome poznavatelja pitanja vezanih uz telekome, internet, računala i moderne tehnologije što nije čudno jer internet imam doma još od, čini mi se, 1996. godine. Vrlo često kolege me kontaktiraju vezano uz savjete kojem telekomu da se priklone. Naravno, već dva mjeseca im ne preporučujem VIP jer si time ne želim rušiti ugled. Prije toga VIP sam preporučivao više od dvije godine pa su mnogi kolege prihvatili moje savjete.
Istina je da na mojoj adresi VIP može i nudi najviše. Međutim, korektan odnos je ono što od početka izostaje pa VIP više niti sebi samom ne preporučujem. Čekat ću da isteknu trenutni ugovori tamo u ljeto 2019-te pa ću ići drugom operateru čak i po cijenu da mi internet padne na 2 Mbit/sec. Trenutno, drugi nude 40 Mbit/sec.
Dakle, ovo nije prigovor, nema se tu što prigovarati, sve je jasno. Svoje ću interese morati zaštititi na druge načine. Svoje internet prijatelje (po raznim forumima kojima sam član) također ću morati obavijestiti o neobičnim poslovnim potezima VIP-a. To moram samo zato što svoje prijatelje, kolege i rođake doživljavam na primjeren način.

LP
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 9 Siječanj 2018, 09:59

@Vladimir_28 forum je namijenjen komunikaciji, osnovnim informacijama i pomoći, ako pomoći možemo. Shvaćam da ti se odgovori čine šablonizirano, ali ako se učestalo provlači ista tema, ni naši odgovori ne mogu biti mnogo drukčiji.
Provjere ne možemo vršiti bez podataka niti na javnom dijelu. Dužni smo štititi privatnost korisnika i njihovih podataka i stoga korisnike upućujemo na javljanje putem inboxa. Obratiti nam se možeš putem bilo kojeg kanala, ako ti forum ne odgovara. Možeš otići na jedno od brojnih prodajnih mjesta, poslati nam mail, fax, pismo, nazvati nas ili nam se obratiti putem Facebooka ili Twittera. Konačni je odabir tvoj, mi se samo trudimo izići korisnicima u susret.
Pogledaj original

Odgovora 14

Bok @astiv27
zamolit ću te da nam OVDJE pošalješ svoje podatke (ime, prezime i OIB) kako bismo napravili provjeru. Uistinu mi je žao zbog tvog nezadovoljstva, dat ćemo sve od sebe kako bismo ovo riješili na obostrano zadovoljstvo.
Razina korisnika 1
Jedan odgovor, dani prolaze, ništa se ne događa. Nitko ne zove ili me na neki drugi način kontaktira. Može se zaključiti kako je sve napisano u prvom postu sada još puno gore.
Računi ne kasne.
Zanima me, hoće li račun za prosinac s očekivanom drugom ratom za uređaj doći prije uređaja, ha-ha-ha, za ne povjerovati... zbilja daju sve od sebe. Možda me ipak preteknu pa isporuče uređaj prije nego što ja za isti platim i drugu ratu.

(Ne znam kako to ide s najboljim odgovorom ali ja odgovor od VIP_IVA nisam označio kao Najbolji. Uostalom, to je jedini odgovor pa uz to što je nekome Najbolji, nekom je i Najgori.)
Razina korisnika 1
Hvala na odgovoru, Tomidu1,

svakako ću provjeriti ovo na linkovima. To je ono što sam tražio, nikakav HAKOM i drugi umreženi VIP igrači. Dosad sam to propuštao zbog nepoznavanja njemačkog jezika a sad znam da se može i na drugim jezicima. Čak sam razmišljao i o kontaktiranju VIP-ovih dioničara ali i tu mi je manjak jezik.
Inače, uređaj i nije nešto te mi nije potreban, pogotovo mi nije nužan. Čak bi za manje novca nego njihove 24 rate mogao nabaviti bolji uređaj. Ali, stvar je u korektnosti, u odnosu, u pristojnosti, u uljudnosti, u svemu ostalom, a to kod VIP-a izostaje.
Žao mi je zbog Vaših loših iskustava s VIP-om ali tako je kod nas. Tvrtka koja dolazi iz jedne od najkulturnijih zemalja na svijetu kod nas se ponaša kao u vrijeme drumskih razbojnika. Dolazim iz Bosne a tamo se ovako nešto (od mojih zemljaka) ne bi moglo doživjeti pa sam si počeo postavljati pitanja o civilizacijskim dosezima.

Tomidu1, želim Vam svako dobro u ovoj godini i ubuduće.
ja sam isto podnio 30.8.2017. i još čekam realizaciju Ugovora....nije šala,
ali jako je bitno upoznao sam se sa svim djelatnicima Vipa od portira do uprave
Razina korisnika 1
Sad čekam sljedeći mjesečni račun na kojem bi trebala biti iskazana druga rata za uređaj koji još nisam dobio (prvu sam platio). To je već teži propust iako mi nije cilj opanjkavati Vip. A evo i post PROFA385 potvrđuje da u njihovoj kući nešto ne valja.
Razina korisnika 1
Ništa neočekivano, račun s drugom ratom za neisporučeni laptop stigao. Nitko iz VIP-a me nije kontaktirao. Nisam im važan.
Razina korisnika 3
Ljudi moji, ništa se ne brinite. VIPnet ne misli na Vas kao što svi mi mislimo i zgražamo se njihovom arogantnom, bezobraznom i bahatom poslovanju, ponašanju prema svojim korisnicima, otklanjanju grešaka tj. smetnji. Obzirom da sam bio Amisov korisnik i od "čuvene" vrlo neprofesionalno , čak amaterski, uvjetno rečeno "odrađene" migracije, konstantno imam problema sa njima. Vremenski pomak nikako ne mogu ili ne znaju riješiti, prije sam imao BBC vijesti, sada ih više nemam, a pri upitu drsko mi odgovaraju da oni to imaju u "informativnom paketu" pa se mogu pretplatiti. Dakle, što uopće pozitivno reći o njima? Jednostrano ukidaju kanal koji sam godinama imao jer se isti nalazi u nekakvom paketu. Njihovoj drskosti zaista nema granica. Oko Nove godine dobio sam pismenu ispriku (čak) i uz ispriku čokoladu. U redu, ljudi smo, ne moramo sve gledati negativno, ali oni su me sa tom čokoladom iznenadili izuzetno negativno. Obzirom da problem koji imam traje od listopada prošle godine, i nakon svog silnog izgubljenog vremena na pozive i prepiske, oni meni šalju čokoladu u znak isprike, kao djetetu. Ma ne trebam i ne tražim od njih ništa više nego li su dužni ugovorom ispuniti, a to je za njihovu poslovnu praksu izgleda previše. I ja sam rekao da nikada ne bih nikome preporučio VIPnet i da ću sve svoje vrijeme bilo na forumima, društvu u kojem se krećem ukazivati na njihovu bezobraštinu, neprofesionalnost i nebrigu spram korisnika, dok s druge strane za sve ovo uzimaju debele novce od nas naivaca.
Razina korisnika 3
Još sam nešto zaboravio. Zaista je izuzetno iritantno čitati šablonizirane odgovore njihovih tzv. moderatora. I ne samo to. Čisti gubitak vremena za nas korisnike, a istovremeno "kupovanje" vremena za njih da se prividno prikaže kao da oni nešto po tome ipak rade.
@Vladimir_28 forum je namijenjen komunikaciji, osnovnim informacijama i pomoći, ako pomoći možemo. Shvaćam da ti se odgovori čine šablonizirano, ali ako se učestalo provlači ista tema, ni naši odgovori ne mogu biti mnogo drukčiji.
Provjere ne možemo vršiti bez podataka niti na javnom dijelu. Dužni smo štititi privatnost korisnika i njihovih podataka i stoga korisnike upućujemo na javljanje putem inboxa. Obratiti nam se možeš putem bilo kojeg kanala, ako ti forum ne odgovara. Možeš otići na jedno od brojnih prodajnih mjesta, poslati nam mail, fax, pismo, nazvati nas ili nam se obratiti putem Facebooka ili Twittera. Konačni je odabir tvoj, mi se samo trudimo izići korisnicima u susret.
Razina korisnika 1
Tri i pol mjeseca prošla, račun plaćen (i druga rata) a uređaja još nema niti se Uprava vodovoda javlja:)
Upravo polazim u VIP centar s napisanom pritužbom
Razina korisnika 2
Zasto ne platite samo neosporni dio racuna, a na ostatak koji je vezan za mjesecnu ratu u vezi tog uređaja kaj vam nije isporucen posaljete prigovor...Mislim da bi tako brze rijesili problem s Vipom, tj uvjeren sam da bi vam ubrzo uredaj i stigao na kucnu adresu.
Razina korisnika 1
Nakon pet i pol mjeseci čekanja i triju plaćenih rata konačno mi je isporučen laptop. (Za prijatelje sam tom prilikom priredio slavlje uz roštilj i pivu.) Do toga vjerojatno ne bi došlo da nisam krenuo u pisanu prepisku. Namjera mi je bila iskoristiti sva tri (Općim uvjetima) predviđena žalbena stupnja.
Prvo sam napisao pritužbu VIP-u te ga predao u VIP centru. U brzom odgovoru još jednom je navedeno "kreiranje novog zahtjeva za isporuku...", isto kao i nakon brojnih razgovora sa SZK a kako nakon više od tri tjedna laptop nije došao, odlučio sam se (unutar za to predviđenih 30 dana) na drugostupanjsku pritužbu. To sam poslao hpekspresom (o svom trošku). U drugostupanjskoj "komisiji" trebao je biti i netko iz neovisne Udruge za zaštitu potrošača. A nije... Konačno, laptop su mi za nekoliko dana dostavili i prvi put me nazvali u pet i pol mjeseci problema s pitanjem jesam li ga i dobio. Za koji dan dobio sam i pismeno rješenje u kojem je navedeno kako nisu uključili nikog iz Društva za zaštitu potrošača jer da su problem pokušali sami riješiti. Hm, tu vas boli, pomislio sam. Hm, zacijelo biste morali platiti i neke penale (meni). Ali, neka. Nisam ja korporacija koja se bori za svaku kunu. Nećemo stvarati dramu nakon završene utakmice. Nećemo ići na treći stupanj, HAKOM, oni ionako sve znaju i dopuštaju.
Ovo je recept, ako ste u pravu, kako riješiti problem. Žalosno je da sam na to bio prinuđen. Moj je propust što već nakon mjesec dana nisam pošao po ovoj recepturi, što sam na to čekao više od četiri mjeseca a to dovoljno govori o meni.
Kad završim s aktualnim dvogodišnjim ugovorom za TRIO uslugu vjerojatno ću otići drugom operateru jer ne namjeravam ponavljati ovu lekciju. Ne znam što mi tako slatko mogu ponuditi da bi me zadržali. Da imaju Eurosport onda bi ostao na VIP-u. Liga prvaka meni nije pretjerano važna jer bih sve ovo vrijeme bio na MaxTV-u. Ovakvu TV uslugu ne trebam pa da mi otključaju sve svoje kanale za cijenu osnovnog paketa.
Odem li zbog TV-a drugom operateru, tamo ću prenijeti i svoje (tri) mobilne tarife jer volim imati samo jedan TK račun. Planirao sam dizati brzinu interneta na višu (sa 70 na 120 MBit/sec) nakon što mi isporuče laptop te ići na mijenjanje jedne od mobilnih tarifa u skuplju ali sam se, čekajući pet i pol mjeseci, ohladio. Ne bi to bilo pametno pa za godinu i pol, kod drugog operatera, naviknut na 120 MBita/sec, pasti na 40 Mbit/sec.

Odgovori